Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej tjejer!
Ni som plussat har ni börjat känna av mer symtom på graviditeten? Och ni som väntar på bim hur går det för er? :)
Hej tjejer!
Ni som plussat har ni börjat känna av mer symtom på graviditeten? Och ni som väntar på bim hur går det för er? :)
<3
Vågar du hoppa in till oss i bf april 2016 än, eller av avvaktar du lite?
Haha de känner jag igen man kan äta sig mätt men efter typ en halvtimme är man hungrig igen som att den hungerkänslan inte riktigt föravinner. Tar du någon illamående tabletter eller kanske inte behövs ?
Jag har förstått att Iloyds har med långt Hcg nivå (om jag nu stavar rätt)? Jag tog ett testa tidigt idag RFSU men negativt såklart. Det var inte morgon urin heller. För ha is imagen :) tänkte ta onsdag tror jag :D
Fick mensen 3 dgr för tidigt. Jaja lika bra eftersom jag inte fick ngn ägglossning denna omgång.
Nästa äl runt 21/8 och BIM 9/9 (lååång cykel)
Lycka till ni som väntar på BIM :)
Haha de känner jag igen man kan äta sig mätt men efter typ en halvtimme är man hungrig igen som att den hungerkänslan inte riktigt föravinner. Tar du någon illamående tabletter eller kanske inte behövs ?
Jag jobbar också som revisor och kan meddela att det inte är några som heldt problem att vara föräldraledig fr yrket???? var det i 13 mån m dottern och om/när det blir dags igen ser jag fram emot det!
Hehe ganska svårt att ersätta min arbetsuppgift med vikarier då man måste ha en viss inriktning och kunna firman och så MEN tror mina kollegor definitivt kan dela upp min arbetsbörda sig emellan vi är rätt många nu. Det värsta är att tar det sig nu försvinner jag precis när högtrycket sätter igång (är revisor), men jag resonerade att det är för svårt att planera för att orka vänta med att ta it spiralen tills ev avkomma skulle födas vid lämpligare tillfälle...
Men ja :) det är ju en relativt kort period man är borta, i vårat fall är tanken att pappan ska ta över efter 6-8 månader beroende på hur det är med amning och så och vara hemma större delen av tiden. Kanske jag tar några till månader under en lugn period på jobbet
Hej alla! Jag har BIM 11/8 och hittade just den här tråden. Kul! Känns lite "kaxigt" att skriva BIM, eftersom jag faktidkt inte vågar hoppas för mycket. Har försökt 4 omgångar efter uttagen hormonspiral i våras men utan något plussande. Längtar men känner lite otålighet och har svårt att inte tänka/ älta/ googla för mycket. Inga barn ännu, 33 år Åker på semester till storstad 7/8 så vi får se om det blir pms och mens eller inte på resan...
Jag jobbar också som revisor och kan meddela att det inte är några som heldt problem att vara föräldraledig fr yrket???? var det i 13 mån m dottern och om/när det blir dags igen ser jag fram emot det!