Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag är på BIM -5 idag och symptomfri förutom ömmande bröstvårtor men det ömmar inte lika mkt som det har gjort.
Är lite osäker på cykeln då jag tagit ut spiralen och inte haft mens emellan, det kan ju påverkas av spiralen. Så kan ju liksom vara BIM idag eller BIM -10 vad jag vet ^^
Kommer nog testa fredag morgon för jag kommer inte åt att testa med morgonurin innan dess.
Otålig!
För min del så dricker jag ingen alkohol alls nu när vi försöker bli gravida.
Glad blinkande gubbe idag, hade en sådan hubbe igår också ;)
Myste idag, så nu kör vi mycket mys den närmsta veckan
Har dock så ont i ryggen ATt jag måste äta typ Ipren och voltaren och det vet jag sätter ner fertiliteten men men... Vi får hoppas att det tag sig ändå
Står som ett frågetecken... Spottings 3 dagar innan å sen trodde jag mensen kom på dag 25ca men nja... Utsäkta.. Blodiga flytningar å klarrött vattningt blod i ett dygn? Nu typ slut... Har ju krävt binda så klart de är lite blod men inte alls mkt- hade säkert klarat mig på en (men man byter ju..) Molvärk i ryggen å de har jag ju haft ett tag innan å. Tog test idag på dag 27 men negativt... Varför kan de inte blöda ordentligt som de brukar så man kan köra sen?
Om de inte blöder mer tror jag nästan jag ska ringa å fråga varför den gör så här...
Alltså igår så kändes det som början till ägglossning och idag känns det verkligen som ägglossning men jag borde inte ha det nu eftersom mitt MF började förra fredagen, alltså för 10 dagar sen? Eller kan det vara så att kroppen började förbereda sig innan jag började blöda ? Och på undersökningen jag va på efter MF sa hon att det va lite blod kvar i livmodern och jag har inte blodat något sen dess ? Är det riskabelt ?
God morgon! Idag är jag på BIM-6 och mår illa och har molvärk! Är det ens möjligt att känna så tidigt?
Får nog sälla mig till dom som måste försöka igen...har fått lite rosa på pappret imorse så mensen kommet nog snart igång. Har dock aldrig fått så här förut, min mens har alltid kommit med dunder o brak med mkt rött på pappret. Att kroppen ska hålla på o vara konstig just när man inte vill det...