Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
[quote=75594923][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 11:55:17 följande:[/quote-nick]Kan absolut vara genombrottsblödning om det är typ vid bim. Har du tagit något mer test?
Du har inte koll på tempen? För isf är det ju tydligt om det är mens eller inte. [/
Före bim å vid bim.. Tvärslutat inget idag å normalt kommer de ju brun snusk efter. Kommer liksom inget...
Avvaktar å ser... Tröstar mig med att med dottern plusa jag svagt men synligt 4+2. Idag neg på 4+1 så de kanske kan bli? Eller så griper jag efter halmstrån.... Fortsatt lite molvärk i rygg...
Tempar tyvärr inte. Mer än en gång då jag kände mig varm- 36.9 men de säger ju noll när man inte vet hur man brukar ligga...
Vet iaf att jag ligger ligger lågt i blodtryck snurrar rätt ofta när jag reser mig så jag kolla på jobbet... 109 i övertryck sittande...
Får nog sälla mig till dom som måste försöka igen...har fått lite rosa på pappret imorse så mensen kommet nog snart igång. Har dock aldrig fått så här förut, min mens har alltid kommit med dunder o brak med mkt rött på pappret. Att kroppen ska hålla på o vara konstig just när man inte vill det...
Ja ingen stegring alls här inte :(. Men enligt NC ska jag börja testa imorgon men jag vill inte missa äl om det är så att den är innan så jag kollade nu och i förgår. Nu har jag en sticka kvar och hoppas till högre makter att de nya kommer imorgon eller onsdag. Eller är äl senare än jag trodde? När jag har en kvar, ska jag testa imorgon eller på onsdag? Vill inte missa om det blir positivt imorgon.. Förvirrande :S
Var och köpte lloyds nu för att många här pratat såå bra om den!
Men väntar in bim
Stay tuuned
Imorse plussade jag, ÄL+10 vilket är bim-2 för mig. Försöker ladda upp en bild. Kanske syns det dåligt men jag känner mig säker på resultatet, det är snäppet för tydligt och rosa för att vara ett spökstreck (fått flera såna månaderna innan).
Mitt enda symptom har varit att jag drömt mycket senaste tre nätterna. Ingen molvärk, inga ömmande bröst eller ngt annt tecken.
Jag har långa cykler och har tempat och använt appen Fertility Friend, det har hjälpt mig att hitta ägglossning och framförallt fastställt att ägglossning varit så man sluppit undra.
Funderar på att vänta några dar och köpa ett digitalt test så sambon förstår bättre att det är på riktigt. Hoppas fröet stannar bara! ????