Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Diklofenak är det verksamma ämnet i voltaren och dessa tillsammans med andra antiinflammatoriska såsom ipren och naproxen kan ha inverkan på den kvinnliga fertiliteten. Dessa har även en fosterskadande effekt hos gravida och det kan vara mer lämpligt att ta bara 2 st alvedon eller möjligen en gel typ voltaren då inte lika mycket tas upp i kroppen.
//Apotekaren
jag och min sambo har inte aktivt försökt bli gravida utan mer "händer de så händer det" jah har i flera månader vart lugn och inte tänkt på det men denna månaden har magkänslan att jag är gravid varit så stor, därför hr jag gjort tester varje dag sedan äl ;)
idag är jag på bim-4 och fortfarande bara negativa tester, kan kroppen lura en såhär? jag känner alla symptom man kan tänka sig men ändå får jag inte ett positivt besked på stickan...
Diklofenak är det receptfritt?
Problemet är att jag behöver nåt antiinflammatoriskt... Men försöker hålla mig till mest alvedon 1000 mg
Voltaren ska man inte heller ta...
Så jag blir så jäkla deppad över denna rygg som sätter käppar i hjulet för oss...
Hej! Hoppar gärna in här. Har BIM den 16/8 och har nu i helgen testat mig med ÄL-stickor. I fredags var det negativt. I lördags morse såg man på stickan att det var på gång då färgen var nästan som teststrecket. På lördagkvällen var det ytterligare lite starkare och sen på söndag morgon var det positivt. Tog även ett test på söndagskvällen men då började strecket blekna. Men för att komma till saken så testade jag mig även samtidigt med clearblue digital-ägglossningstest och den har vid alla dessa tillfällen visat negativt?!?! Vad tusan beror detta på? Har jag haft någon ägglossning eller inte? Eller varför blev det så? Kan tillägga att jag testat mig med både det digitala testet och den vanliga stickan nu idag på morgonen och då var båda negativa.
Det kan inte vara en nidblödning tro?
Positivt? Gillar inte nr strecken är så svaga. Första månaden fick jag tjocka streck men inte de två senaste. Det ska va färgen som styr men är ju så mycket svårare se då!!
Är det för sent köpa cb och testa? När på dagen testar ni med dem? Hur länge håller miner från att kissa?
[quote=75594923][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 11:55:17 följande:[/quote-nick]Kan absolut vara genombrottsblödning om det är typ vid bim. Har du tagit något mer test?
Du har inte koll på tempen? För isf är det ju tydligt om det är mens eller inte. [/
Före bim å vid bim.. Tvärslutat inget idag å normalt kommer de ju brun snusk efter. Kommer liksom inget...
Avvaktar å ser... Tröstar mig med att med dottern plusa jag svagt men synligt 4+2. Idag neg på 4+1 så de kanske kan bli? Eller så griper jag efter halmstrån.... Fortsatt lite molvärk i rygg...
Tempar tyvärr inte. Mer än en gång då jag kände mig varm- 36.9 men de säger ju noll när man inte vet hur man brukar ligga...
Vet iaf att jag ligger ligger lågt i blodtryck snurrar rätt ofta när jag reser mig så jag kolla på jobbet... 109 i övertryck sittande...