Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nej inga tabletter mot illamåendet, det har inte varit så farligt ännu. Försöker äta ordentlig frukost och en eller två bananer under dagen och sen ordentlig middag. Får väl se hur det utvecklar sig kommande veckor. Älskar bananer så hoppas det håller i sig. :)
Va bra att det inte behövs, vet du när du är beräknad? :)
Yes, ingen av de stora byråerna utan en mindre. Egna kunder, både stora och små. Men det är fortfarande bara ett jobb. Många nya upplever som att jobbet är det bästa som hänt dem, men det är ff bara ett jobb.
Hade jobbat 1,5 år när jag gick på föräldraledighet sist, nu inne på 9.e året:)
Okej jobbar du också på liten byrå med många egna uppdrag? Sak samma som jag redan sagt är det ju sånt som händer och säkert går att lösa men är ändå orolig för hur det skall tas emot, tror som sagt att mina uppdrag går att lägga ut på andra då styrkan har ökat. Det som fick mig att våga var att en av de nyanställda (kille) ska ha bebis snart och får han får jag typ. Han tänker iofs inte vara pappaledig (har slagit på honom lite för det och sagt att det är sådanna som han som förstör för karriärskvinnor med familj) men jag tänkte att får han får jag.
Bim 16/8 för mig :)
Första försöker, 2:a barnet
Enligt min mobilabonnemang 2016-04-04. Så är bara i v.5 (4+5), tidigt skede. Men hoppas det lilla knytet håller i sig och jag slipper värre illamående osv. Sjdå? :)
Vad tänker ni kring detta. Positivt äl test igår och idag. Hade sex inatt och vi är helt slut så blir inget idag :)
Prickat ok ändå?
Känns segt och inga känningar än...
Bim nästa onsdag
Hej tjejer!
Ni som plussat har ni börjat känna av mer symtom på graviditeten? Och ni som väntar på bim hur går det för er? :)
Här är en till :) första försöket med att få till nr 3 i barnaskaran.
Har BIM den 6e enligt appen!
Tecken sen några dagar är trötthet, ömma stramande bröst, sträcker livmodern
Oftare. Sen diagnos det massa finnar! Saknas bara halsbränna så är jag säker på saken.
Bim imorgon men kan oxå vara tisdag...men känns som att mensen är på väg. Man hoppas in i det sista att sen ska hålla sig borta men tror nog den kommer imorgon el senast tisdag...hoppas den kommer tidigt på dagen isåfall så slipper hoppet stiga under dagen..