B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.
Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.
Skönt att du mår ganska bra! Jag har också ett barn sedan tidigare som fyller två snart (i slutet av augusti) och nu bf 10-11 mars. Blir ungefär 2,5 år mellan barnen. Det blir väl samma för dig? Jag mår också okej, vilket jag även gjorde förra graviditeten.
Hej,
Jag är i v 8 ( 7+4) mår bra, lite småilla hela tiden men inte spytt.
Har ni vart på tidigt ultraljud?
Hur har det gått???
Ska imon o är såååå nervös att dom inte skall hitta ngt hjärta..
Är det bara jag som fått en gigantisk mage de senaste två veckorna? Visst trodde jag det skulle synss tidigare med barn nr 2 men ser ut som jag är i ca 5e månaden om man jämför.. (Är i 8e veckan)
Är det bara jag som fått en gigantisk mage de senaste två veckorna? Visst trodde jag det skulle synss tidigare med barn nr 2 men ser ut som jag är i ca 5e månaden om man jämför.. (Är i 8e veckan)
Tror tyvärr jag blir tvungen att berätta på jobbet snart även om det är alldeles för tidigt.. Går inte att dölja..undrar bara vad som kan synas så tydligt.. Är det livmodern eller är det bara tarmarna som svällt som det står att de kan göra?
Bifogar en bild där jag håller in magen..
Samma här! Gravid med andra och redan en gigantisk mage ????
Var på inskrivning i måndags och gör ett tidigt UL 6/8. Kommer då vara i vecka 9 (8+4).
Tror tyvärr jag blir tvungen att berätta på jobbet snart även om det är alldeles för tidigt.. Går inte att dölja..undrar bara vad som kan synas så tydligt.. Är det livmodern eller är det bara tarmarna som svällt som det står att de kan göra?
Bifogar en bild där jag håller in magen..
Hejsan,
Plussade för ett par veckor sen BF 17/3 gick precis in i v 8. Är 41 år och väntar min 3:e som blir en liten sladdis, de andra är födda 04 och 08 Jag är överlycklig trots att jag eg. trodde mig vara klar med barnskaffandet, har dock en komplicerad relation med barnens far just nu och kommer sannolikt separera och skilja mig under graviditeten, men jag reder mig bra själv ????
Kram J
Hejsan,
Plussade för ett par veckor sen BF 17/3 gick precis in i v 8. Är 41 år och väntar min 3:e som blir en liten sladdis, de andra är födda 04 och 08 Jag är överlycklig trots att jag eg. trodde mig vara klar med barnskaffandet, har dock en komplicerad relation med barnens far just nu och kommer sannolikt separera och skilja mig under graviditeten, men jag reder mig bra själv ????
Kram J