• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • CupTee
    Missy81 skrev 2015-07-26 14:15:23 följande:

Jag är också i V 7 nu. Mår extremt illa till och från, har köpt ett 3-pack Mariekex som jag småäter från. Sover/vilar hela dagarna, är så fruktansvärt trött hela tiden. Vaknar ett par ggr om natten pga att jag är kissnödig. Men jag är glad över det lilla livet trots krämpor.

Känner igen mig där! Mår illa stort sett hela dagarna men ändå hungrig hela tiden trots att jag äter ungefär som vanligt.. Hade nog kunnat sova hela dagarna om jag hade kunnat.. Och nätterna, usch! Hoppas det vänder!
  • Rozha

Jobbar ni samtidigt? Jag jobbar 100% och börjar redan känna att jag inte orkar pga tröttheten och ryggen. Usch hoppas det vänder. :)

• Rozha
    CupTee skrev 2015-07-26 16:31:14 följande:

Hejsan! Hoppar in här också :)

Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(

Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..

Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !

Grattis grattis! :)

Själv mår jag inte heller så jättebra extremt trött och rygg värk jobbar men det går inte så bra hehe..

Va på inskrivning förra veckan så himla kul och nu på torsdag blir det ul och läkarbesök ska bli spännande. :)
  • benjateo

Hej hej bf 1 mars .. är I v 9 och hat spytt i 3 veckor snart sjukt trött på detta.. har 3 barn att ta hand om varannan vecka o det får bara inte . Är så trött ????

• Rozha
    benjateo skrev 2015-07-26 17:47:43 följande:

Hej hej bf 1 mars .. är I v 9 och hat spytt i 3 veckor snart sjukt trött på detta.. har 3 barn att ta hand om varannan vecka o det får bara inte . Är så trött ????

Oj va tråkigt, men var du så med dina andra också? Men om du mår som du mår vad säger barnmorskan då?

Jobbar du eller är du hemma?

Hoppas du blir bättre :)

Själv har jag inte spytt än men mår illa mest på morgonen :/
  • Rozha
    CupTee skrev 2015-07-26 16:31:14 följande:

Hejsan! Hoppar in här också :)

Har bf 2 mars (v9 nu) och det är min andra graviditet. Mår betydligt sämre denna gången :(

Är så nervös för UL/kub som skall göras när jag gått in i v13 . Alltid så oroligt innan man vet ju!..

Hoppas allt väl med er damer! :) Och grattis till er alla !

Ja det är helt sjukt hur dålig man kan må usch Meeen. Det är värt såklart. :)

Min barnmorska pratade om kub test och som är bra att göra såklart men nervöst..

Hoppas du blir bättre!
  • LisaKMB

Hej! Jag har bf 6 mars! Är i slutet på vecka 8 nu o längtar till första ul vecka 12. Känns lite mer verkligt när man får se det lilla livet o får veta att det mår bra förhoppningsvis.

Jag mår bra än så länge, men väldigt trött o småhungrig hela tiden. Annars inga symtom. Detta är mitt andra barn, ettan fyller snart två, och jag hade inte så mkt symtom första graviditeten heller.

Skönt att du mår ganska bra! Jag har också ett barn sedan tidigare som fyller två snart (i slutet av augusti) och nu bf 10-11 mars. Blir ungefär 2,5 år mellan barnen. Det blir väl samma för dig? Jag mår också okej, vilket jag även gjorde förra graviditeten.

• Bonebag

Ammaryllis (eller hur du nu stavade det)
    Ett ? Betyder att testet antingen blivit fel använt eller haft ett fel i sig från start. Så va inte orolig! Njut av att va så symtomfri <3

• Bonebag

Ny i tråden!

29 i höst, bor i södra stockholm.
    Fick en son förra året som blir 1 i september. Så den lille kommer va ca 1.5 när nr2 kommer <3

Har en extreme trötthet, illamående o känslig till tusen mot olika dofter. Värst är sonens mat, vilket är en pina då ungen måste ju ha mat ;)

Hyn är oxå ett rent helsike!

Hade en blödning som startade förra helgen och som slutade i fredags. Men enligt vul tickade de på ett hjärta för fullt <3

Någon här som fått tabletter mot illamåendet? Jag har fått, dom funkar as bra! Dock slår dom ut mig fullständigt! Tröttare kan ingen va känns de som :/

Ser fram emot att få följa er alla!

• Linkken
    benjateo skrev 2015-07-26 17:47:43 följande:

Samma här! Dock bara spytt i drygt två veckor ännu och lyckligtvis bara en gång om dagen, direkt jag stiger upp på morgonen. Men sedan mår jag illa resten av förmiddagen och är så sjukt trött att jag helst skulle ligga på soffan hela dagarna. Eftermiddagarna går lite lättare, tack och lov!

Jag har också bonusbarn som är här varannan vecka och det är verkligen tungt! De är vana vid att jag är aktiv, ute mycket, motionerar... Och inget av det fungerar riktigt nu. Längtar verkligen efter att det ska släppa, men försöker vara positiv till att det åtminstone märks att jag är gravid!
Svar på tråden B/F mars 2016