B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Hej igen
Jag var nog bakåt i tråden, och svarade.. ber om ursäkt, blev så glad när det var någon jämnårig med mig att jag inte tittade datum, ber om ursäkt
Jag ska läsa mer och kommer följa tråden med intresse, det är så mycket känslor och tankar som finns inuti - härligt!
Grattis till alla pluss, men även beklagar jag smärta och oro - vi hörs igen
Det är med förväntan, glädje, nervositet och oro som jag aktivt hänger på i tråden.
Vart oplanerad gravid, jag och min man har staplat upp för och nackdelar, diskuterat hur vi ska göra. Pendlat från säkra till inte fullt så säkra och med det menas att jag har tvekat mest.
Men efter besök hos abortmottagningen tog vi beslutet att behålla. Jag är troligtvis i V5-6, vi får se om bebis vill stanna kvar. Den valde ändå att bosätta sig i min livmoder trots kopparspiralen.
Är verkligen super nervös men tycker det är kul oxå. Trodde verkligen att det inte skulle bli några fler kidz. Det här kommer bli vårt tredje om allt går som det ska.
Jag tror det blir Bf- slutet på mars
Pannkakan86; en karusell är vad det är :) men nu ser jag fram emot en liten till. Längtar däremot inte efter läckande bröst, ryggvärk, trötthet etc etc. Men det passerar och sedan är det nästan glömt ;)
Hoppar in här i tråden jag med.
Vi har 3 killar födda 04,06 och 13.
Vi var helt klara med barn men så kom denna överraskning/chock. För mig är abort inget alternativ så nu ska vi bli 4-barns föräldrar.
Min man är jätteglad men jag har varit väldigt chockad. Tycker jag är för gammal (fyllde precis 40)och är nöjd med de barn vi har.
Vet att jag kommer att älska denna bebis lika mycket som de andra. Mår så fruktansvärt illa just nu att jag knappt kan stå på benen. Det förtar också den glädje jag hoppas kommer snart.
Har skrivit in mig hos bm idag och ska dit i början på sept.
Camrad: nästan samma situation som mig. Vi har två barn och hade inga planer på någon tredje. Men tji! Fick vi. Trots kopparspiralen valde en liten att stanna kvar. Kom som en chock, vi var helt överens om abort, men dagarna passerade och jag började fundera. Vi har helt enkelt valt att behålla set lilla pyret :)
Det jobbigaste just nu är att jag mår illa, vilket gör att jag inte kan njuta av graviditeten ännu. Sover och mår illa.
Hej! :)
Här kommer en till gravid, oplanerat men så välkommet ändå! :) Bara hålla alla tummar och tår för att den lilla vill stanna bara.
BF omkring 26 mars när jag räknat från sista mensens första dag. Blir mitt andra barn, har en på 2½ sedan innan :)
Mycket "mensvärk" men inte så man inte kan fokusera på annat :) Varit lite illamående men inte farligt det heller :) Annars är det tröttheten som är helt galen.. Skulle kunna sova hela dagarna om jag hade fått! :D Haha
Camrad: nästan samma situation som mig. Vi har två barn och hade inga planer på någon tredje. Men tji! Fick vi. Trots kopparspiralen valde en liten att stanna kvar. Kom som en chock, vi var helt överens om abort, men dagarna passerade och jag började fundera. Vi har helt enkelt valt att behålla set lilla pyret :)
Det jobbigaste just nu är att jag mår illa, vilket gör att jag inte kan njuta av graviditeten ännu. Sover och mår illa.
Idag har jag fått sett den lille! Hela 1 centimeter stor är hon eller han och mår alldeles utmärkt. :)
Tänk att en sån liten sak kan få en att må så dåligt! Hihi
Nu ska jag vila lite o drömma om min bebis.
Jag mår fruktansvärt illa varannan dag.
Då ligger jag bara i sängen och kvider. Jag har kräkfobi och kräks inte ens när jag får maginfluensa så naturligtvis gör jag inte det nu heller. Känns som det hade varit lättare om jag kunde spy.
Kan varken äta eller dricka då för då blir det ännu värre.
Gurka och morotsstavar kan gå ner.
Vet inte hur jag ska klara av att jobba på måndag?!?
Har eget företag så kan inte sjukskriva mig heller..
Har testat Postafen men blir superskakig av den. Funkar inte när jag jobbar med fransförlängningar. Kan ju inte sticka kunden i ögat precis..
Erese: häftigt att vi har liknande situationer.
Tråkigt att du mår illa.
Jag tror jag har bf 23.3 men får veta mer säkert när jag träffar bm för då gör de ul.