• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Junisol

Jag har fått lergigan Comp mot illamåendet men först innan jag tar det så ska jag imorgon bli stucken under tungan med akupunktur hos BM! Hoppas det hjälper!!

• esch
    Junisol skrev 2015-08-05 20:05:16 följande:

Jag har fått lergigan Comp mot illamåendet men först innan jag tar det så ska jag imorgon bli stucken under tungan med akupunktur hos BM! Hoppas det hjälper!!

Återkom och berätta! Jag mår också fruktansvärt o hade gärna velat ha hjälp mot illamåendet.
  • SamuelsMamma

Har precis också fått veta att vi ska ha barn. Vårt första!

Vi har försökt i drygt ett år så lyckan är total!!!!

Har bokat in ett tidigt ultraljud i v.8, can't wait!!!

• Junisol
    esch skrev 2015-08-05 20:08:52 följande:
    Återkom och berätta! Jag mår också fruktansvärt o hade gärna velat ha hjälp mot illamåendet.
    Absolut! Men lergigan Comp skrivs ut hejvilt så det kan du säkert få av din MVC! Jag återkommer! Står inte ut! Så hoppas!
  • unni

Ringde BM igår och fick en tid nästa fredag för samtal. Inskrivning senare. Är fortfarande trött och min annars fina hy ser för hemsk ut. Jag är en riktig köttätare men klarar inte kött så har fått ställa om till vegankost. Ovant. Någon annan som har så? Annars mår jag toppen och njuter av graviditeten.

• Linkken

Illamåendet börjar äntligen släppa här och jag har inte kräkts på två dagar nu. Väldigt skönt efter tre veckor av morgonspyor. V. 9+5 idag, hoppas jag får må bra resten nu.
    Ni som mår illa, försök att tänka att det åtminstone är ett klart bevis på att det lilla växer i magen. Det är ju ett litet trygghetstecken på det viset, även om det är enormt jobbigt. Jag nojar nästan lite nu då jag slutat kräkas och tror att nåt ska vara fel. Men så länge magen växer får jag väl vara lugn. Glad

• JeannaFr
    SamuelsMamma skrev 2015-08-05 20:10:51 följande:

Har precis också fått veta att vi ska ha barn. Vårt första!

Vi har försökt i drygt ett år så lyckan är total!!!!

Har bokat in ett tidigt ultraljud i v.8, can't wait!!!

Stort grattis! Samma här gällande första. För vår del gick det nästan för snabbt men ser det som positivt :) Grattis!
  • Mayy
    unni skrev 2015-08-06 10:30:55 följande:

Ringde BM igår och fick en tid nästa fredag för samtal. Inskrivning senare. Är fortfarande trött och min annars fina hy ser för hemsk ut. Jag är en riktig köttätare men klarar inte kött så har fått ställa om till vegankost. Ovant. Någon annan som har så? Annars mår jag toppen och njuter av graviditeten.

Jag kan inte heller äta kött/kyckling/fisk eller ägg. Äter vegetariskt, egentligen äter jag bara vitt bröd, fil och nektariner :) hoppas kunna utöka lite snart! :)
  • hannis12345

Förra veckan ca 9+3 slutade mitt illamående helt, jätteskönt men samtidigt nojig..

Va på ul v 8 o då såg vi ett hjärta;)

Vad tror ni? Normalt el ska man kolla?

Svar på tråden B/F mars 2016