• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Linkken
    unni skrev 2015-10-03 08:41:24 följande:

Någon som känt liten i magen än?

Ja, jag har de senaste dagarna känt små buffar och lite bubbel nere i magen, hur mysigt som helst! Längtar ändå efter de riktiga sparkarna, men det kan nog dröja ännu. Vecka 19 nu.
  • Dahlaya

Känner småtryck men längtar tills man kan känna mer :)

Är det någon annan som mår illa fortf? jag mådde illa v7- v 12-13 och var glad över att jag klarat mig igenom det utan medicin och sjukskrivning... men sedan kom illamåendet tillbaka med en smäll i v 15 och nu måste jag vila jämt, äta jämt, är yr konstant och har börjat äta lergigan comp för att hantera det, sover drygt 5timmar på dagen och 8-9tim på natten men kroppen är ändå trött :( är i v 18 nu och sjukskriven för jag var så yr på jobbet så jag trodde jag skulle svimm

Är väldigt glad dock för det visade sig att vi väntar en liten flicka, så nu får vi en av varje :)

• unni

Kände liten tydligt igår och idag fick sambon känna en puff. Har känt fladder och livat på natten/tidig morgon ett tag men inte riktigt trott på det. Är nu i 16+1. Längtar till vi ska på ul den 20.

Mår som en prinsessa förutom att jag är lite extra trött. Dock har jag redan fått problem med bla SI-lederna och en otrolig smärta. Tål inte att lyfta då det blir mycket värre, väntar nu på tid till sjukgymnasten. Någon annan som har problem?

• hannis12345

Var på rutinultraljud igår. Det är en liten flicka som väntas 1 mars;)

Dock könner jag absolut inget, men det är för att moderkakan ligger i framkant, så inget man ska vara orolig för.

Är i v 18+5 ;)

• Junisol

Längesen man var inne här! Halva tiden gjord snart (v19) och bf är 15 mars. Sett bebis i magen som såg ut som en flicka vågar man tro på det? Hihi

• unni

Fick nytt datum på rul. Så nu är vi helt plötsligt en vecka före ????

• ElliK

Var på rul för nån vecka sen. Moderkaka i framkant men känner denna bebis mer än förra. Hon, ja det är en flicka :D, sparkar som en galning där inne. På ul låg hon och lekte med sina små tår.

• TouchOfRed
    ElliK skrev 2015-11-13 13:28:21 följande:

Var på rul för nån vecka sen. Moderkaka i framkant men känner denna bebis mer än förra. Hon, ja det är en flicka :D, sparkar som en galning där inne. På ul låg hon och lekte med sina små tår.

<3
  • Flor Mariposa

Hej jag hoppar in här med om det går bra ????

Jag har bf 26 mars och känner bebis väldigt mycket då hen leker rövare där inne <3

Den här graviditeten har varit väldigt tuff hitills med mycket illamående och i v 14 kom foglossning som ett brev på posten. Dock längtar jag otroligt mycket och känner en sån oerhört kärlek redan <3

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●?٠·
  • nonchalant

Finns ännu en grupp på Facebook där vi blivande föräldrar kan följas åt: Mars-bebisar 2016 -heter den

Gå gärna med och gör oss sällskap :)

• Tett90

Någon som tänkt söka gravidpenning ?
    Jag jobbar på förskola med barn 1-5år och tänker söka

• TouchOfRed
    Tett90 skrev 2015-11-26 23:09:40 följande:

Någon som tänkt söka gravidpenning ?

Jag jobbar på förskola med barn 1-5år och tänker söka

Jag har tänkt söka, är veterinär. När har du BF?
  • Tett90
    TouchOfRed skrev 2015-12-03 08:42:16 följande:
    Jag har tänkt söka, är veterinär. När har du BF?
    Jag har bf 23/3 :) när har du?
  • TouchOfRed
    Tett90 skrev 2015-12-04 22:57:57 följande:

Jag har bf 23/3 :) när har du?

5/3 så jag är lite sent ute, men har tänkt försöka jobba hela januari ut om jag orkar och kan...
  • Tett90
    TouchOfRed skrev 2015-12-11 21:54:54 följande:
    5/3 så jag är lite sent ute, men har tänkt försöka jobba hela januari ut om jag orkar och kan...
    Okej, min plan är att minst jobba januari ut:) kanske februari oxå om de går men är jag såhär trött som jag är nu efter jul så tänker jag bara kämpa mig igenom januari , om jag får godkänt villsäga:)
  • unni

Gravidförsäkring gratis/betal, barnvagn, babyskydd, bärsjal, babynest, babysäng/vagga, kläder till mini osv.. Har ni fixat något eller kanske allt redan?

Svar på tråden B/F mars 2016