B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Skulle inte vara frågetecken, skulle vara smilgubbe...
Hej hej!
Jag är också gärna med i fb- Gruppen
rozha_abbas@icloud.com
Gärna jag med på FB om det är en dold grupp :) vill inte gå ut till alla än. He.f@live.se
Jag har bf i mars 2016. Är också gärna med i fb-gruppen! Kazy@mail.com
Jag har skrivit här m Facebook gruppen.. men ingen har lagt till mig än .. provar igen sosarorra@gmail.com hoppas att det går nu ..Kram på er
Här står väl inget om en fb-grupp? Så vitt jag kan se
Är i v.9+5 nu. Det värsta illamåendet har börjat avta, men är fortfarande mkt trött. Väldigt uppblåst och trög mage också, käkar mkt torkad frukt och fiberrika bröd mm. Jeansen börjar kännas trånga, tänker ibland att jag kanske bara är tjock och inte alls gravid, men då brukar jag titta på bilden jag fick med mig från VUL.
Längtar tills vi vågar berätta för släkt o vänner och längtar till nästa besök hos bm i v.15 då vi ska lyssna på hjärtljud <3
Jag är i vecka 10+0 idag. Ska köpa gravidkläder idag då även min mage är uppsvälld. Längtar också efter att få berätta för släkt och vänner.
Hej
Kanske låter lite knepigt men jag har 2 barn som är 12 och 10 år. och nu har jag äntligen fått ett plus igen ( efter några missfall) Kan tyckas att jag bör vara van men för mig känns det som att börja om från 0. Har länge tyckt att det räckt med 2 barn men nu dom senaste åren har jag fått en stark önskan om en liten igen, Och innan jag blir för gammal Jag är 35 år men min man är 11 år äldre än mig.
Jag har bf 29/3-2016 men vågar inte riktigt vara så glad som man borde kanske pga att jag haft mf ett par ggr förut.
Någon som är ungefär i samma situation som jag ??
Idag har vi äntligen fått se det lilla miraklet på ultraljud! Vilken otrolig känsla det var och allt var precis som det skulle. Jag är så lycklig!! Nu kommer vi nog att berätta för familjen åtminstone och inte vänta mer (är i v. 11) för läkaren sa att allt utvecklats normalt och hjärtat slog bra, så det finns ingen anledning att oroa sig.