• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • becka1989

Nu har man varit på inskrivningen fick en helt otroligt bra bm jätte nöjd med henne. Trevlig och jätte duktig på att berätta om graviditeten. Fick en tid för rul den 23november sååå långt dit haha längtar redan dit jobbigt med så lång väntetid vill ju se lilla redan idag.

• Obsession89

Ni som är lika långt gångna som mig (är i vecka 19) när har ni nästa träff med bm? Jag har nästa tid i vecka 24. Kändes lite långt dit men det kanske är det normala?:)

• Natalila
    Obsession89 skrev 2015-09-22 18:13:42 följande:

Ni som är lika långt gångna som mig (är i vecka 19) när har ni nästa träff med bm? Jag har nästa tid i vecka 24. Kändes lite långt dit men det kanske är det normala?:)

Jag är inte lika långt gången men sist jag träffade bm sa hon att vi skulle träffas i vecka 20 efter ultraljudet! :)
  • Obsession89
    Natalila skrev 2015-09-22 18:57:55 följande:
    Jag är inte lika långt gången men sist jag träffade bm sa hon att vi skulle träffas i vecka 20 efter ultraljudet! :)
    Jag tänkte också att det skulle vara så men ringde efter ultraljudet och då sa hon de brukade ha nästa träff i vecka 24 :)
  • LMG
    Obsession89 skrev 2015-09-22 18:13:42 följande:

Kommer också vara i vecka 24 vid nästa besök hos min barnmorskan :)
  • Tett90

Jag håller på att flippa ur här hemma !!!! Har råkat äta anka som inte var genomstekt !!!!!!!!!!!

• Tett90

Kan inte släppa de !!! Kan jag göra nått?
    Hur vet ja om de var galet ?

• Cissi90
    Tett90 skrev 2015-09-22 21:13:56 följande:

Åt du mycket? På vilket sätt åt du ankan?
  • Cissi90
    Tett90 skrev 2015-09-22 21:13:56 följande:

Ring sjukvårdsupplysningen om det lugnar dig. Det är säkert ingen fara men ring om det lugnar dig tycker Jag :)
  • Tett90
    Cissi90 skrev 2015-09-22 23:31:32 följande:
    Åt du mycket? På vilket sätt åt du ankan?
    Var på resturang med väldigt dunkel belysning och var m jobbet så all mat var förbeställd !
    Hann äta kanska 4-5 tuggor innan jag insåg att den inte var helt igenomstekt( eftersom anka tydligen inte ska vara de !)
    Vet inte hur länge de tar innan man får veta att de blivit något tokigt .....
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?