pannkakan87 skrev 2015-07-15 22:34:38 följande:
När ska man köpa sina första preggobrallor liksom? Jag är en riktig jeanstjej annars och min garderob är ju liksom anpassad efter det med en massa toppar och så. Trodde jag skulle komma undan med shorts och klänningar men sommaren är ju inte så varm! :/ ett riktigt lyxproblem! Är ju så glad över mitt lilla frö i magen att jag inte bryr mig så mycket. :) men jag vill ju samtidigt inte gå med stjärten bar hihi
Svår fråga, men än så länge så kan jag ha några av jeansen jag brukar använda utan några som helst problem. Just nu är jag ganska glad att jag har ett jobb där man byter kläder varje dag och att man då har möjlighet att ta en storlek större på både byxor och blus (väljer efter längd och vikt så finns lite att välja på) om det behövs. Det känns som om det ökar på möjligheten att smyga lite längre.
Idag på förmiddagen tog jag en promenad med ett par kompisar för att sedan stanna och äta/fika på vägen tillbaka till bilen så det var mysigt. På vägen tillbaka till bilen och sedan vidare mot jobbet så ångrade jag mig lite, då mat och sen direkt promenad inte var någon höjdare för illamåendet
kändes lite jobbigt ett tag, men det värsta gick över ganska snabbt ändå