• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • Obsession89
    Irmisans skrev 2015-07-17 23:42:46 följande:

Ska på fest imorgon och är vanligtvis en av dem som dricker och tål mycket så har ingen aning om hur jag ska slingra mig undan alla frågor om varför jag ej dricker. Fem av mina och min sambos bästa vänner är de enda av de som är där som vet ännu och vill inte riktigt berätta för alla än. Det kommer definitivt att märkas att jag ej dricker för det är alltid jag som håller i dryckesspel, lekar och shotande...

Så snälla ge mig massa tips hur jag ska vitljuga mig igenom natten!?

Väldigt tacksam för svar!

Oplanerad Mamma
    Uringvägsinfektion och käkar penicillin?:)
  • junibarn19

Alkoholfritt vin som du häller över vanlig flaska har funkar för mig, tsm med trött eller huvudvärk :)

Jag har bf 22/2

• Amanda87

Ska på bröllop idag där brudparet och många gäster är sjuksköterskor. Kom fram till att sura uppstötningar är den bästa lögnen!

• Sofya89

Bara en fråga någon av er som har huvudvärk med illamåendet och sura uppstötningar ..

• DesireeB
    pannkakan87 skrev 2015-07-17 22:33:44 följande:
    Baby Bf-lista:

Lindakarlsson4380 BF 19/2

S79 BF 27/2

Irmisans BF 3/3

Linkken BF 5/3

Mayy BF 8/3

Hvep BF 10/3

Amanda87 BF 13/3

pannkakan87 BF 13/3

I norr BF 15/3

Ofverberg BF 16/3

Obsession89 17/2

Drommenomenliten BF 18/3

Elin1987 19/3

Miss D BF 19/3

(Tog mig friheten att lägga till alla nya och sortera efter bf-datumHjärta Välkomna alla nya!)
    DesireeB BF 19/3 kul nu är vi tre st med samma BF =)
  • elin1987

Gud så knäpp jag känner mig! Kände inga symptom alls igår, så nu känns det skönt att vakna upp och må lite dåligt igen :)

• ofverberg
    Sofya89 skrev 2015-07-18 09:26:05 följande:

Bara en fråga någon av er som har huvudvärk med illamåendet och sura uppstötningar ..

Ingen huvudvärk men illamående med sura uppstötningar, det har jag nu haft i 3 veckor och jag är nu i 5+2. Börjar bli trött på illamåendet så köpte åksjuke armband igår. Tror det funkar. Tog precis på mig dom. Så får se snart :)
  • elin1987

Måste bara uppdatera angående det jag skrev om min kille innan mötet :) skrev ju att vi inte pratat om det särskilt mycket och att det nog kändes overkligt för han ännu. Inatt har vi legat i flera timmar och pratat om allt! Vilket kön de blir, uppfostran, husköp, osv osv sååå mysigt :) men nu är instanserna ännu högre när vi har rivit skyddsmuren från ett eventuellt till missfall..

Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?