pannkakan87 skrev 2015-07-13 22:20:14 följande:
Grattis! :) Jag har bf 13/3 och är på 5+2 idag enligt appen. Vilken app använder du? Jag har natural cycles. Konstigt att den hoppar sådär!
Jag vill inte heller vara med i nån fb grupp. Vill inte att folk ska se vem jag är förrän jag gått ut med det efter ultraljud och så. Då kan jag gärna vara med i fbgrupper.
Blev lite loj efter vårt mf tidigare i våras så har ju inte fört in mens, mys osv. så hade egentligen ingen större koll på äl och BIM denna månad mer än att det hade gått omkring 26 - 28 dagar den 6 - 8 juli. Så kanske var det tillsammans med att jag har haft mycket på jobbat på sistone som gjorde att det tog sig nu. :) Men före det använde jag strikt menskoll (den med en rosa blomma), och den fungerade klockrent då. Men frågan är vilken app som man bör använda vid en graviditet? (minns inte vilken jag installerade förra gången). Fungerar natural cycles bra? någon man kan använda efter man plussat också?
Men min fundering som jag skrev om innan handlar alltså om familjelivs graviditetsuträknaren, så det är den som hoppar en dag bakåt, jag har nu testat och den gör inte det om man väljer samma datum men en cykel på 28dagar istället för 27. Varför ska den hoppa på den ena, men inte den andra liksom