Imorgon åker vi på en resa som vi länge velat göra (resan bokades redan den 18 juni), men som av olika anledningar inte blivit av tidigare.
Nu känner jag mig dock inte lika taggad på resan som när vi bokade den för en månad sedan (även om det fortfarande ska bli roligt att komma iväg ) då jag de senaste dagarna har känt mig ganska trött och orkeslös, jag har börjat känna av ett starkare illamående av och till (och jag oroar mig för hur resan till flygplasten och flygningen ska gå), jag börjar behöva kissa allt oftare, brösten ömmar mer ofta nu och jag får ständiga attacker av växtvärk. Samtidigt som jag är glad över att känna en massa symptom denna gången (då det känns som mer hoppfullt då jag knappt kände något förra gången och då gick det inte så bra heller), så känns det jobbigt med tanke på att jag troligtvis inte kommer att kunna njuta av resan fullt ut som jag hade kunnat innan.
Jag glädjs åt både resan och graviditeten, men det känns lite "typiskt" att de skulle ske exakt samtidigt om man får säga så