ofverberg skrev 2015-07-18 20:00:04 följande:
Jag äter en massa skit som godis och chips. Äter väldigt små mat portioner, men några mellanmål och frukt när illamåendet blir för jobbigt. Alltid ätit barnportioner men tycker jag äter mindre sen jag blev gravid. Får oxå ta och sluta med godis, inte bra som sagt att redan gå upp en massa.
Är det någon mer som tänkt skriva en gravid dagbok och ge barnet sen? Jag har skrivit när det varit något speciellt, skrivit sen jag fick reda på det och det är 1v sen imon :)
Jag skriver lite då och då i en "graviddagbok", men det är mest för min egen skull, för att hålla koll på symptom som kommer och går. Tror inte jag kommer att ge den till barnet sen, men säkert dela med mig en hel del ur den.
Intressant detdär, för min del har det gått precis tvärtom. Jag har inget sötsug alls sen jag blev gravid, och annars är jag den största godisgrisen i världen. Nu vill jag bara ha mat och frukt...
Vi har för övrigt bestämt oss för att inte ta reda på kön, det blir mer spännande så. Har ingen känsla alls ännu för vad det kan vara, kanske är det för tidigt ännu för att gissa något. Jag är nöjd oberoende!