• almasmamma

Ivf falun hösten 2015

Hej! 

Vi ska göra vårt första ivf, och vi valde att göra det i Falun. Nyfiken om det är fler som ligger i startgroparna för ivf i dagarna? Börjar med sprutor nästa vecka och planerar äggplock och återföring runt vecka 34. 
    Vore kul om vi var fler som man kan bolla tankar och funderingar med

• Svar på tråden Ivf falun hösten 2015
  • ninajessica

Äntligen måndag ha ha! VUL imorgon, känns bara skönt vad som än händer att kunna gå vidare. Alla flytningar har försvunnit också men inte illamåendet. 

Jag har också mol/växt/mensvärk på kvällarna Sookie. Och rejält svullen. Funderar på hur detta skall kunna döljas till v 19 - tänkte inte berätta på jobbet förrän efter jul och nyår (lång jul- och nyårsledighet...)

Ha en fin dag allihop!

• Sookie85

Lycka till imorgon :)

Jag tycker bulan redan är svår att dölja, tänkte prata med chefen efter VUL nästa vecka.

Tror jag får gå hem från jobbet redan i feb. (Riskfyllt arbete).

Mår illa lite då och då men inte så jag kräks...

Kram!

• väntar2015

Lycka till imorn ninajessica!

Nu har mitt illamående kommit tillbaka igen,, mysko hur kroppen beter sig. Men ändå skönt att ha en slags bekräftelse... :)

Vad skönt att få gå på VUL nästa vecka igen Sookie!

Själv har jag inte ens lyckats få tag i Mvc på hemmaplan och nu är jag bortrest till nästa vecka. Verkar bli ett sent inskrivnings samtal :)

• Sookie85

Jag ska på hälsosamtal på mvc på onsdag och då kommer jag få tid för inskrivningssamtal.

• reginaw

Hej och gud va kul att hitta en tråd som är för dom som går i Falun! :)
    Jag och min man var nämligen där idag för ÄP och det resulterade i 11 ägg.
    Imorgon ringer dom mellan 10-12 och berättar hur det går för dom samt att jag får ett datum för insättningen :)

• Kvinna84a

Hoppar in här tänkte jag :) Vi kör på vårt andra försök nu, båda i Falun. Kört Gonal f några dagar och börjar med orgalutran också ikväll. Vi har ökat lite i dosen på Gonal f men annars likt det förra försöket. Vi vill ha många ägg denna gång :) Lycka till alla!

• reginaw

Det blev 6 av 11 ägg befruktade och på lördag ska vi dit för insättningen :D Just nu känns allt ganska spännande och jag hoppas verkligen att det är våran tur nu!

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015