• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Cissi2801

Jag tog ett RFSU testa tidigt igår, fick ett tydligt streck på detta, jag hoppar gärna på...
    BIM på torsdag om en vecka

• Adorii

Jag har inte känt någonting fören igårkväll och idag, har sjukt ömma tuttar:p

• Adorii
    Cissi2801 skrev 2015-08-24 06:29:21 följande:

Jag tog ett RFSU testa tidigt igår, fick ett tydligt streck på detta, jag hoppar gärna på...

Grattis till plusset:)
  • LillaEochP
    Adorii skrev 2015-08-24 08:39:53 följande:

Jag har inte känt någonting fören igårkväll och idag, har sjukt ömma tuttar:p

Åh, jag har också helt gaaaaalet ömma tuttar!!! Gör typ ont om jag ens tänker på dom haha... Och bröstvårtorna har kliat sen en vecka tillbaka, så mycket att jag fått sår under nätterna. Men allt för något gott i slutändan Skrattande
  • LillaEochP

Cissi2801 skrev 2015-08-24 06:29:21 följande:

Grattis!! Skrattande
  • Cissi2801
    Adorii skrev 2015-08-24 08:40:40 följande:
    Grattis till plusset:)
    Tack... Vi är överlyckliga
  • smiley85girl

Jag pratade med min bm idag hon sa jag är 4+3 idag. Trodde man räknade anorlunda. Senaste mensen var 25/7.

• Myyslii

Vad roligt att så många har skrivit. :D Välkommna och grattis!!

Mina symptom innan plusset var illamående, humörsvängningar, molvärk och trötthet. Så förstod innan testet sa gravid. ;)

• LillaEochP
    Myyslii skrev 2015-08-24 13:06:08 följande:

Vad roligt att så många har skrivit. :D Välkommna och grattis!!

Mina symptom innan plusset var illamående, humörsvängningar, molvärk och trötthet. Så förstod innan testet sa gravid. ;)

Hahaha kände också på mig innan testet, molvärk från äl+7 och var arg som ett bi för ALLT!

Tex Sambon tog spårvagnen till träningen och ringde mig på vägen hem men jag blev sååå arg för att jag inte hörde vad han sa för det var så mycket ljud i bakgruden att jag först skällde ut honom för det och se slängde på luren. Sen insåg jag ju att det är ju inte ens hans fel hahaha.
  • LillaEochP

Nu har jag fått tid för inskrivning och första ultraljudet! Ultraljud den 22/9, så spännande!! Skrattande

Svar på tråden BF maj 2016