• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • C89

Jaha perfekt! De betyder att andra inte ser att jag blir medlem där heller?

• EvelinasSyster

Hej! Hänger gärna med här Väntar andra barnet med bf 10 maj. Första barnet är född i februari 2013. Hon var oplanerad, denna gång är det planerat Himla roligt att få bli glad direkt den här gången

• miinellaa

Har ni börjat dricka folsyra?! Jag har börjat med folsyra redan i maj då vi planerade barn till höst :) jag tar mitt val kvinna .

• noraaa
    C89 skrev 2015-09-13 11:15:14 följande:

Är det någon som vet om de finns nån fb sida än?

Finns en som kommer vara hemlig och ha en maxgräns på 50. Den kommer inte bli öppen som gruppen ovan.
  • Tallbarr12
    noraaa skrev 2015-09-13 12:34:29 följande:
    Finns en som kommer vara hemlig och ha en maxgräns på 50. Den kommer inte bli öppen som gruppen ovan.
    Vilken är det? Jag vill inte vara med i gruppen som kommer bli öppen...
  • Tallbarr12

Här sitter jag och käkar salta kex och mår illa och funderar på hur jag ska kunna dölja det på nya jobbet imorrn... :-/

• skepparbarn
    noraaa skrev 2015-09-13 12:34:29 följande:

Jag bill vara med!
  • skepparbarn
    miinellaa skrev 2015-09-13 12:03:21 följande:

Har ni börjat dricka folsyra?! Jag har börjat med folsyra redan i maj då vi planerade barn till höst :) jag tar mitt val kvinna .

Jag får 5 mg receptbelagda från läkaren. Började äta dem i april :)
Svar på tråden BF maj 2016