anja1661 skrev 2015-09-12 09:31:50 följande:
Är i V6, 5+3 idag. Mår illa och är sjukt trött hela tiden.
Igår berättade vi för mina föräldrar att de ska få sitt 7:e barnbarn, de blev glada. Det var nog ingen större överraskning för dem, vi har skämtat och pratat om en till ett tag nu. Dessutom byter vi bil nu till en 7-sitsig så...
Igår var det en kollega som berättade att hon ska bli mormor! Hon var sååå glad och gissa om det var svårt att inte berätta då!? Men jag höll mig, vill berätta för chefen först så det inte kommer ryktesvägen. När tänker ni berätta för jobbet? Jag ska nog göra det snart, måste bara samla mod till mig. Känns så fånigt att vara pirrig för det men det är jag.
När jag har berättat på jobbet så kommer vi berätta för våra tre barn. De längtar och tjatar om ett syskon ska bli kul att se reaktionerna. Man kanske ska filma?
Mina jeans jag hade innan sommaren sitter inte så skönt längre. Vet dock inte om det är semesterkilon eller bebis. Vet bara att magen är ok på morgonen och under dagen blir den supersvullen och jag ser gravid ut i typ v18
Antingen berättar jag efter KUB- testet eller rutin ultraljudet :)
Barnen och familjen får vänta till efter KUB- testet. Vår lilla kille vill gärna ha en bebis, den stora han blir nog sur då han tycker lillbrorsan är skitjobbig ;)
Tarmarna är svullna nu i början, så är det nog anledningen till varför byxorna inte sitter skönt :)