Zoey83 skrev 2016-01-17 17:01:13 följande:
Ja du, det är frågan! Känns inte alls så. Jag som (tidigare) sett fram emot praktiken känner mig bara ledsen idag och undrar hur jag ska orka i flera veckor...idag har jag knappt orkat hemma (utan barn), det gör som ont inuti också när det sticker till i fogarna (regelbundet hela natten och hela dagen idag).
Men jag får ta en dag i taget och kämpa på.
Senast jag var till läkaren var det en skit dålig! läkare, till veckan ska jag träffa en annan, jag har vart hos honom förr och han verkar helt normal.
Få väl se vad de säger där.
De ska iaf kolla livmodertappen igen och se om det är någon förändring sen den 5/1 (när jag var där sist).
Det är på gymnasiet.
Hoppas att löne-samtalet gick bra!
Ja, GBS är så konstigt men sååå läskigt!!
Skrämmer mig för verkar ha någon koppling med missfall och fosterdöd.
&jag är så himla nojig och orolig ändå, som det redan är.
Ja, ja-försöker att tänka positivt!
Usch förstår stressen. Jag pluggade med mina två första. Man vill ju bli klar och så är det CSN och poäng osv osv. Hade tur med tvåan. När fl satte igång i v 31 så var det en bra kursledare och vi hade precis en hemtenta. Så jag fick extrauppgift. Och jobbade på. Men då slapp jag praktik. Den hade jag gjort tidigare.
När ska du till läkaren? Jag ska idag. Men har funderat på att boka sv flera gånger och bita ihop. Men har nu bestämt mig för att gå dit. Men jag vet inte hur jag känner med sjukskrivningen.
Var på lönesamtal igår. Innan samtalet får man skatta sig själv utefter lönekriterierna. Där var tre nivåer. Jag har inte jobbat så många år. Och tyckte själv jag satte högt. Men många på mellannivå. Rektorn bara "men hur tänkte du nu?". Panik... Eeeeeehm.. "Jag har satt dig högst på alla punkter" WHAT!? Men bättre på det hållerät än tvärtom hahaha.