• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • RobzMarley
    Niyoh81 skrev 2016-01-19 11:19:16 följande:

Tänkte kunde va kul å dela med sig av sina magar :)

Min mage är minst denna gång :)

Absolut! Måste bara logga in från sidan istället för appen
  • RobzMarley
    Niyoh81 skrev 2016-01-19 11:19:16 följande:

Tänkte kunde va kul å dela med sig av sina magar :)

Min mage är minst denna gång :)

Jättefin!!
  • Bibi84

Oj, nu var det länge sen jag var inne. Ny dator och hade glömt lösenordet och allt.
    Ser att många går in i v. 22...själv blev jag flyttad FRAM 1 månad, dvs. istället för bf i

• Bibi84
    Oj, nu var det länge sen jag var inne. Ny dator och hade glömt lösenordet och allt.
    Ser att många går in i v. 22...själv blev jag flyttad FRAM 1 månad, dvs. istället för bf islutet av maj, har jag nu bf i slutet av juni. 
    Måste ha haft mf førsta gången och blivit gravid rätt efter det, ser ingen annan möijlighet eftersom annars skulle jag ha fått plus på grav test INNAN jag blev gravid. Men nu imorgon är jag i vecka 18+0, istället för v 21+5. 

Har väldigt jobbigt med mitt bäcken just nu, jobbar 50%, dvs. halva dagar.  Det ser ut som att det är en tjej som ligger inne i magen.

skriver mer sen när jag läst vad folk har skrivit. :)
  • Bibi84

wow vad ni är duktiga på att skriva. Har läst sen jag sist var inne...dvs. oktober. haha

Ser att det är fler som är sjukskrivna och fått ändrat bf datum. Många fina ul bilder och mag bilder.

Många som har snackat om bil, vi har en s-max 7 sits, vi bor i norge och besöker min familj i sthlm flera gånger i året. Vi tänker att det kan gå, vi har vagn hos dom och behöver inte dra med den. annars använder jag bärsjal mycket, praktiskt och enkelt. 
    Har en city silect, kan användas som enkel og tvilling vagn.Tycker otroligt mycket om den.

Vad jobbar ni alla med?

• Spartacus
    Greifing skrev 2016-01-17 19:30:05 följande:

Foglossning här med men haft det ett tag nu. Helt sjukskriven för de sen v 16.

Men det är mitt minsta problem just nu! Då jag återigen ligger inne. Blöder från livmodern under moderkakan. Är sängliggandes och vi tar en dag i taget. Onda sd när jag kom in som jag fick morfin mot. Gjorde as ont! Blev dålig på de senare. Kräktes och yrsel from hell. Inga sd sen igår morse.

Dom avvaktar tills jag kommit över 22+0 (på torsdag) för att ev ta kontakt med Umeå.

Bara hoppas inget händer för då är det kört. Bricanyl kan inte ges då riskerar vi hela att hela moderkakan lossnar. Bara elände!

Ta hand om er flickor! <3

Enligt doktorn kommer jag inte gå hela vägen till 37+0 men ju längre desto bättre.

Hoppas ni andra få må bra! Kram!

Men gud! Vilken pärs, stackars er

Håller tummarna för er nu att ni får några svar och att medicinerna hjälper!

Välkommen Niyoh81! !

Idag var jag på första ul och är i v 13. Bf 30 juli, min födelsedag

• Mamacitaa
    Spartacus skrev 2016-01-19 20:09:17 följande:

Men gud! Vilken pärs, stackars er

Håller tummarna för er nu att ni får några svar och att medicinerna hjälper!

Välkommen Niyoh81! !

Idag var jag på första ul och är i v 13. Bf 30 juli, min födelsedag

Åh mys :) ksnake du får bebis i födelsedagspresent :D
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Spartacus
    Mamacitaa skrev 2016-01-20 14:59:11 följande:

Åh mys :) ksnake du får bebis i födelsedagspresent :D

Mjaa. . Det vet jag att jag inte får då jag har igångsättning ca en vecka innan som med min förra... de kommer fort mina, alldeles för fort!

Men mys blir det!
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!