Vad skönt att allt såg bra ut! Det var så skönt att få veta! det var mer barnmorskan som påtade på om könet. Jag sa att vi inte riktigt var överens (fast vi egentligen var det men jag var för nyfiken) jag sa till sambon på slutet, är du säker på att du inte vill veta? Pressade han lite. Okej då sa han. Du kan kolla. Bm fick veta vårat "vad" vi hade. Jag gissa tjej, Sambon pojke. Bm hade redan sett könet när hon mätte lårbenet. Visade sen igen och var övertygad om att jag hade rätt : En flicka
Kan de inte vara ischias? Vet att det går i regel från skinka/höft ända ner till tårna. Vad det än är så hoppas jag det går över för dig!
Lizz85 skrev 2016-01-07 09:45:48 följande:
Greifing hoppas dem får stopp på allt och att din graviditet får fortsätta som vanligt sen.
Har inte skrivit på länge nu känner jag.
Har varit på RUL men fick inte veta något kön. Nyfikenheten tär på mig.. Men men. Var en frisk bebis som växte som den skulle. Blev flyttad två dar. Så 12/5 är jag nu beräknad!
Men nu till mitt problem.
Har haft dem senaste dagarna ont i benen vader.
Som myrkryp och det gör riktigt ont. Går med stödstrumpor om dagarna men det gör ändå fruktansvärt ont. Har alltså ont från höft och ner till tårna. Känns som en massa stick i benet.
Igår kväll var det i vänstra benet och vaknade i morse och hade i det högra benet. Och idag gör det ont. Har aldrig haft det så någon gång förr. Ja bara sendrag i vader. Det känns annorlunda detta!? Någon som haft så? Ska jag kolla upp det kanske? Vätska som samlas?( har jag heller aldrig gjort)