lima76 skrev 2016-02-26 00:21:30 följande:
Jag behöver handla det mesta i klädväg, har börjat lite med tradera och rea-varor men tycker det är svårt hur jag ska tänka om väder.. Juni förra året var ju typ 12 grader kallt.. Så vet inte om jag ska satsa på massor av långärmat eller tänka att det faktiskt är sommar och köpa kortärmat och lite koftor ist?
Kan tipsa om sötaste bebis-skorna iaf; kolla bobux.se Jag köpte till kampanjpris för en 100-lapp och de är toppen både på sommar och vinter eftersom de låter foten andas plus att de inte kan sparkas av.
Vill hitta ngn fin filt också, kanske göra en (ser ju inte så svårt ut ens för en symaskinsanalfabet som jag..) (Undrar om det är att jag börjat boa tidigt denna gången, impulsen att städa, sortera och SY??!!) :D
Det är jättesvårt! Dottern är född en månad senare men då var det varmt det året. Behöver nog ngn kofta. Har sett lite på la redoute och ngt på next. Ska beställa.
Angående boande!
Jag har stickat två filtar. Sånna tjocka chunky knit som bebis kan ligga på. De gick fort. Sugen på att prova ngt mer. Har ingen symaskin hemma men kan sy.