• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Niyoh81

Tryck på välj filer Zoey83. Men ja kunde bara lägga upp när ja bytte till mobil verson

• Zoey83
    Greifing skrev 2016-01-31 14:28:17 följande:

Hej! Vi åkte som sagt till Umeå v 22+0. I fredags 29/1 fölöstes jag med kejsarsnitt och våran dotter fick komma till världen i v 23+1. Jag blödde över 1 liter blod på fredag sen beslutades det om att det enda var att snitta. Hon mådde inte bra! Hade bajsat i vattnet och hinnorna var inflammerade pga av blödningarna. Hon fick blod då hon också tappat blod. Efter intuberingen och lite hjälp med allt så mår hon oförskämt bra. Hon vägde trots sin tidiga födelse 650 gram och var 29 cm kort. Vi är som sagt kvar i Umeå.

Inga hjärnblödningar eller nått annat oroväckande än. Hon är tapper våran Mini. <3

Jag kikar in och ser hur ni har det.

Hej! Undrar hur det gått för er lilla tjej??

Jag hoppas verkligen!! att allt är bra och att hon återhämtar sig fint och växer sig starkare för var dag.

Meddela gärna hur det går.

Kram.
  • Zoey83
    Bibi84 skrev 2016-02-17 14:59:17 följande:

Där sa kroppen ifrån. Sjukskriven fullt.....

Oj! Vilken vecka är du i??

Jag bara längtar!! efter att få bli sjukskriven har SD så otroligt ofta nu, t.o.m.när jag ligger/sitter ner.

Verkar inte spela sådan stor roll vad jag gör för SD får jag iaf. Men tar jag i för mkt (städar, promenad mm) så får jag värk! i rygg, fogar+ännu mer SD.
  • Moneal
    Bibi84 skrev 2016-02-17 14:59:17 följande:

Där sa kroppen ifrån. Sjukskriven fullt.....

Bra att du lyssnar på kroppen!

Har själv varit 100% sjukskriven sedan nov, går lite långsamt, men vad gör man.
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!