oj oj...långt du har kommit nanna80. Själv drömde jag i natt att mitt barn blev fött den 1 maj (på min älsta sons fördelsedag), dvs. v.32+0 för min del då. hahaha....Lite tidigt, men det var ju då vattnet gick på min dotter, barn nr 2.
Jag känner av mer och mer av sd, och det känner mer som lätta förvärkar....känner av i nedre delen av ryggen (bak bäcken) efter att ha haft en sd. Igår kom det en fin slemklump (inget blod eller nåt, helt genomskinligt) efter sd. Men det är väl ändå vanligt?
Alltså, beklagar många detaljerte frågor och sånt, men haha....fast det är nr 4 så är ju alla graviditeter olika.
Moneal skrev 2016-02-11 21:18:27 följande:
Tack för omtanken alla! <3
var inne till fl i dag, och tappen var opåverkad som tur var!
Men livmodern är lite retad, så är beordrad vila så mycket det går, och fortsatt kontakt lm de inte ger med sig.
så bra att tappen var opåverkad. Ta det lugnt nu och ta hand om dig och kroppen.
Tycker att det är många här inne som också har det jobbigt med foglossning, om någon kommer på ett bra tips, förutom kiropraktor, bassängträning, bälte, kudde mellan benen osv. så tar jag emot tips. haha, känner av bakre bäckenet mer och mer. främre på eftermiddagarna.
Har också fått till att jag jobbar just nu på förmiddagarna, som underlättar väldigt för mig då jag har minst ont. :)