• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • skatten12

Åh grattis ! Va underbart :) ruvdag 10 är ändå en bit in på tiden :) du ska se det kommer gå fint :) jag började må illa kanske v 8-9 förra gången :)

• lilsis
    skatten12 skrev 2015-10-22 15:42:49 följande:

Grattis till ruvarstatus :) va fick du tillbaka ? När har du testdag ?

3-dagars och testdag 9/11, vilket är BIM +9 för mig, haha!!
  • lilsis
    odie skrev 2015-10-22 16:11:28 följande:

Illamående och mensvärk idag, jag och mannen klarade inte av att vänta längre så vi testade och där var det ett svagt men ändå tydligt + på rd 10. Hoppas bara på att inte mensvärken är ett tecken på tidigt missfall. Är det vanligt med mensvärk i vecka 4? Kan inte fatta att jag efter alla dessa år faktiskt är gravid!

Mensvärk och växtvärk i livmodern känns i princip likadant!
  • odie
    lilsis skrev 2015-10-22 17:48:04 följande:

Mensvärk och växtvärk i livmodern känns i princip likadant!

Tack! Är så himla nervig! Men känner mig lugnare nu!
  • mammelie

Hjälp!!!

Är på rvd 14. Det fullkomligt rinner ur mig. Men det ser ut som rester av crinone... kanske kanske att det kan vara ytterst lite rosa (blod?!?) också. Är det kört? Har aldrig ruvat så här länge förut, utan har som längst klarat mig till natt mot rvd 14. Har inte migrän (vilket jag alltid får när mensen ska komma..) Är det kanske dax att ta ett test..? Eller ska jag vänta till td som är på söndag?

• mammelie

Skatten12, oj vad tidigt. Är det blasto?

Kanske lika bra jag tar ett test så slipper jag denna ångest..

Svar på tråden En tråd för oss ruvare