• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Lottch3n
    pannkakan87 skrev 2015-10-17 14:44:21 följande:
    Det sista jag läste var att man skulle ta det på eftermiddagen när man inte hade kissat på minst 4 timmar. Anledningen var att ägget oftast släpper på eftermiddagen/kvällen och sällan på morgonen. Så jag tänkte att jag skulle försöka hålla mig till det.. Har inte så stor erfarenhet av tester, körde förra månaden efter mitt missfall och då kom ägglossningen så sent så jag blev galen av alla negativa tester. Hoppas att det ska bli mer lättförståeligt denna gång.

Men hur såg ditt test ut i morse då? 
    Åh beklagar missfallet :(<3

Ja det känns bekant. Har läst efter 10, och fram till typ 20.

Imorse kunde jag ana något svagt, men det räknas ju som negativt. Får testa senare på dagen helt enkelt. :)
  • pannkakan87
    Lottch3n skrev 2015-10-17 14:11:12 följande:
    Åh beklagar missfallet :(<3

Ja det känns bekant. Har läst efter 10, och fram till typ 20.

Imorse kunde jag ana något svagt, men det räknas ju som negativt. Får testa senare på dagen helt enkelt. :)
    Okej! :) Funderar på att ta ett test idag med faktiskt. Kan ju inte skada att ett redan på dag 9 liksom. Tyckte jag hade lite känningar förut men har blivit så känsliga i tjejmagen efter missfallet, känner av allt så mycket mer än förr.
    Tack! Det går rätt bra nu det var jobbigt tidigare men nu vill jag inget annat än att bli gravid igen :)
  • halfmoon
    pannkakan87 skrev 2015-10-17 14:56:42 följande:

Okej! :) Funderar på att ta ett test idag med faktiskt. Kan ju inte skada att ett redan på dag 9 liksom. Tyckte jag hade lite känningar förut men har blivit så känsliga i tjejmagen efter missfallet, känner av allt så mycket mer än förr.

Tack! Det går rätt bra nu det var jobbigt tidigare men nu vill jag inget annat än att bli gravid igen :)

Har precis som dig en massa känningar nu... hade under gårdagen med. Troligtvis ägglossning på torsdag-fredag. Känns på ena sidan dessutom men inga typiska flytningar än. Ska nog börja testa imorgon för säkerhets skull. Känns inte som jag vågar lita på att kroppen är som innan missfallet.
  • pannkakan87
    halfmoon skrev 2015-10-17 15:55:31 följande:
    Har precis som dig en massa känningar nu... hade under gårdagen med. Troligtvis ägglossning på torsdag-fredag. Känns på ena sidan dessutom men inga typiska flytningar än. Ska nog börja testa imorgon för säkerhets skull. Känns inte som jag vågar lita på att kroppen är som innan missfallet.
    Tig ett ältest nu efter att ha hållt mig i 4 timmar men det var neg. Ska prova inorrn med och fram till ons då den är beräknad. :) hoppas det blir stegring för oss bägge då ! :D
  • Ang82
    Cfmilla skrev 2015-10-17 10:00:22 följande:

Håller tummarna!!!

Tack detsamma :)
  • Ang82
    nepe skrev 2015-10-17 11:52:43 följande:

Vad tråkigt att höra men välkommen hit :) Vi håller alla tummar för november!

Tack :) Jag glömde visst att skriva med bim 11/11
  • frofro

Härligt att vi är så många med bim 11/11, NÅGON av oss måste ju plussa då! Helst hela högen!

• pannkakan87
    {#emotions_dlg.flower}BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}

1/11
    Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet

2/11

Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet
    Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap
    Cfmilla, 1:a försöket

4/11
    MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet
    Lottch3n, 2:a försöket, 1a barnet

5/11
    8airam8 
    nepe, 2.a försöket, 1:a barnet 
    halo83

6/11

pannkakan87, 1.a försöket efter mf
    halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet
    juni2009, 2:a barnet

7/11
    Lillis26
    Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet

8/11
    Novixi, 5:e försökte, 3:e barnet

9/11

201405, 2.a försöket, 1:a barnet
    happylife, 1.a försöket efter mf

10/11
    livias
    jessima, första försöket

11/11
    Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
    frofro, 1.a försöket efter mf
    Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
    Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
    Ang82

13/11
    Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
    Mammabertil, 7:e försöket

19/11 
    Norrskenet1, 5:e försöket

OSÄKERT BIM
    isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
    Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet
  • sowe81

Hej. Hoppar in här då min äl inte alls verkar vara på g, är på dag 16 o borde haft äl idag men inga känningar, inga utslag på tester och på gyn i torsdags inga tecken hon kunde se. Ska till gyn igen på måndag för att mäta slemhinnan, får se om hon kan se nåt mer då.

Bim osäkert men början av nov nån gång troligtvis. Detta är 2a försöket efter senaste ma. Haft 4 mf/ma på 2 år, har en dotter som är 3 år.

• sowe81
    Jempan85 skrev 2015-10-16 19:04:10 följande:
    Tack! <3 Jag tror faktiskt inte ens att jag hade ägglossning förra omgången. Fick inget utslag på äl-test som jag brukar få. Tog ändå typ 30 graviditetstest så visst blev jag besviken..
    Tror inte jag kommer ha äl heller nu, det har aldrig hänt förr att jag inte haft några tecken. Men det sägs ju att alla kvinnor hoppar över någon månad ibland.
Svar på tråden BIM november 2015