BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Okej! :) Funderar på att ta ett test idag med faktiskt. Kan ju inte skada att ett redan på dag 9 liksom. Tyckte jag hade lite känningar förut men har blivit så känsliga i tjejmagen efter missfallet, känner av allt så mycket mer än förr.
Tack! Det går rätt bra nu det var jobbigt tidigare men nu vill jag inget annat än att bli gravid igen :)
Håller tummarna!!!
Vad tråkigt att höra men välkommen hit :) Vi håller alla tummar för november!
Härligt att vi är så många med bim 11/11, NÅGON av oss måste ju plussa då! Helst hela högen!
Hej. Hoppar in här då min äl inte alls verkar vara på g, är på dag 16 o borde haft äl idag men inga känningar, inga utslag på tester och på gyn i torsdags inga tecken hon kunde se. Ska till gyn igen på måndag för att mäta slemhinnan, får se om hon kan se nåt mer då.
Bim osäkert men början av nov nån gång troligtvis. Detta är 2a försöket efter senaste ma. Haft 4 mf/ma på 2 år, har en dotter som är 3 år.