• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • SamsonS

Vill någon lägga till mig på listan? :)

BIM 4/11, tredje försöket,andra barnet

• Kolan91

BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}

1/11

Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet

2/11

Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet

Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap

Cfmilla, 1:a försöket

4/11

MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet

Lottch3n, 2:a försöket, 1a barnet

SamsonS

5/11

8airam8

nepe, 2.a försöket, 1:a barnet

halo83

6/11

pannkakan87, 1.a försöket efter mf

halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet

juni2009, 2:a barnet

7/11

Lillis26

Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet

8/11

Novixi, 5:e försökte, 3:e barnet

Enlitentill 6:e försöket 3:e barnet

Kolan91

9/11

201405, 2.a försöket, 1:a barnet

happylife, 1.a försöket efter mf

10/11

livias

jessima, första försöket

11/11

Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet

frofro, 1.a försöket efter mf

Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet

Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet

Ang82

13/11

Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet

Mammabertil, 7:e försöket

19/11

Norrskenet1, 5:e försöket

OSÄKERT BIM

isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet

Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet

• Kolan91
    SamsonS skrev 2015-10-18 01:36:56 följande:

Vill någon lägga till mig på listan? :)

BIM 4/11, tredje försöket,andra barnet

La till dig när jag ändå la in mig själv på listan! :)
  • bamboobaby

Får man hänga med här?
    Vi ska starta vårt andra försök nu i skiftet oktober/november för vårt förhoppningsvis tredje barn.
    Sjukt besviken över att första försöket misslyckats fast jag vet att det är få förundrat.

• isabelle1987

Hej tjejer, behöver hjälp!!

I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!

• Britt91

Lägg gärna till mig i listan. :)

BIM 5/11

Första försöket efter MA upptäckt i v.20

• Malin 845

Hej tjejer!

Jag fick spottings igår, och mensen startade igång idag. Så då antar jag att mensens första dag är idag? Om nu ägglossningen kommer som den ska, så är den 1/11 och nästa bim 15/11.

Någon annan som har/ ska få hjälp med att kolla fertiliteten? Ska till gyn den 27/10 och är supernervös! Vet att de kommer ta vul och kolla med äggblåsor osv, då förra cykeln var 85 dagar så kom nog inte ägglossningen. Någon mer erfarenhet om detta? Hoppas att allt är ok :/

• Cfmilla
    isabelle1987 skrev 2015-10-18 11:06:31 följande:

Hej tjejer, behöver hjälp!!

I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!

Vet inte hur det är med spiral, men jag fick till mig att jag skulle tänka att p-piller stoppet var som första dagen i mens, och ska därför ha äl ca 14 dagar efter. Och igår fick jag blinkande gubbe lika så idag på cls tester, så jag har nog äl om ett par dagar, dvs ca 14 dagar efter stoppet. Vet inte om det hjälper något?
  • nepe
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-18 00:41:10 följande:

BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....

Åh vad spännande! En dag närmare BIM :)
  • halo83
    Malin 845 skrev 2015-10-18 11:57:37 följande:

Hej tjejer!

Jag fick spottings igår, och mensen startade igång idag. Så då antar jag att mensens första dag är idag? Om nu ägglossningen kommer som den ska, så är den 1/11 och nästa bim 15/11.

Någon annan som har/ ska få hjälp med att kolla fertiliteten? Ska till gyn den 27/10 och är supernervös! Vet att de kommer ta vul och kolla med äggblåsor osv, då förra cykeln var 85 dagar så kom nog inte ägglossningen. Någon mer erfarenhet om detta? Hoppas att allt är ok :/

Jag går på utredning just nu. Har fått lämna blodprov å tagit vul och i fredags spolade jag äggledarna.
Svar på tråden BIM november 2015