BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Vill någon lägga till mig på listan? :)
BIM 4/11, tredje försöket,andra barnet
BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}
1/11
Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet
2/11
Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet
Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap
Cfmilla, 1:a försöket
4/11
MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet
Lottch3n, 2:a försöket, 1a barnet
SamsonS
5/11
8airam8
nepe, 2.a försöket, 1:a barnet
halo83
6/11
pannkakan87, 1.a försöket efter mf
halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet
juni2009, 2:a barnet
7/11
Lillis26
Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet
8/11
Novixi, 5:e försökte, 3:e barnet
Enlitentill 6:e försöket 3:e barnet
Kolan91
9/11
201405, 2.a försöket, 1:a barnet
happylife, 1.a försöket efter mf
10/11
livias
jessima, första försöket
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
frofro, 1.a försöket efter mf
Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
Ang82
13/11
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
Mammabertil, 7:e försöket
19/11
Norrskenet1, 5:e försöket
OSÄKERT BIM
isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet
Vill någon lägga till mig på listan? :)
BIM 4/11, tredje försöket,andra barnet
Får man hänga med här?
Vi ska starta vårt andra försök nu i skiftet oktober/november för vårt förhoppningsvis tredje barn.
Sjukt besviken över att första försöket misslyckats fast jag vet att det är få förundrat.
Hej tjejer, behöver hjälp!!
I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!
Lägg gärna till mig i listan. :)
BIM 5/11
Första försöket efter MA upptäckt i v.20
Hej tjejer!
Jag fick spottings igår, och mensen startade igång idag. Så då antar jag att mensens första dag är idag? Om nu ägglossningen kommer som den ska, så är den 1/11 och nästa bim 15/11.
Någon annan som har/ ska få hjälp med att kolla fertiliteten? Ska till gyn den 27/10 och är supernervös! Vet att de kommer ta vul och kolla med äggblåsor osv, då förra cykeln var 85 dagar så kom nog inte ägglossningen. Någon mer erfarenhet om detta? Hoppas att allt är ok :/
Hej tjejer, behöver hjälp!!
I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!
BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....
Hej tjejer!
Jag fick spottings igår, och mensen startade igång idag. Så då antar jag att mensens första dag är idag? Om nu ägglossningen kommer som den ska, så är den 1/11 och nästa bim 15/11.
Någon annan som har/ ska få hjälp med att kolla fertiliteten? Ska till gyn den 27/10 och är supernervös! Vet att de kommer ta vul och kolla med äggblåsor osv, då förra cykeln var 85 dagar så kom nog inte ägglossningen. Någon mer erfarenhet om detta? Hoppas att allt är ok :/