BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Nån får gärna lägga in mig på listan
Osäkert bim, 2a försöket efter ma, 2a barnet
Idag började jag med äl tester. Dag 7. Kör på digitala med dubbel hormonindikator, så less på å tolka streck. Spolade äggledarna igår så vill ha lite extra koll på när äl inträffar så vi kan köra på massa då :)
Lägger till mig här med bim 8/11. Äl borde vara torsdag el fredag. Börjar känna av den nu så vi får köra hårt i veckan ????????. Första gemensamma barnet. Har två sedan innan. Försök 6.
Jag har två egna sedan innan dvs.
Jag har två egna sedan innan dvs.
Jag valde nytt användanamn och jag i inlogget heter nu inte Trean utan Enlitentill : )
BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}
1/11
Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet
2/11
Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet
Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap
Cfmilla, 1:a försöket
4/11
MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet
Lottch3n, 2:a försöket, 1a barnet
5/11
8airam8
nepe, 2.a försöket, 1:a barnet
halo83
6/11
pannkakan87, 1.a försöket efter mf
halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet
juni2009, 2:a barnet
7/11
Lillis26
Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet
8/11
Novixi, 5:e försökte, 3:e barnet
Enlitentill 6:e försöket 3:e barnet
9/11
201405, 2.a försöket, 1:a barnet
happylife, 1.a försöket efter mf
10/11
livias
jessima, första försöket
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
frofro, 1.a försöket efter mf
Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
Ang82
13/11
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
Mammabertil, 7:e försöket
19/11
Norrskenet1, 5:e försöket
OSÄKERT BIM
isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet
Hej, har så sjukt oregelbunden mens så vet inte när jag kan räkna med att den ska komma. Använde ägglossningstest och fick utslag för några dagar sedan så om max 3 veckor borde jag veta iaf :) Första försöket att få syskon till vår lilla tjej född i mars-14.
BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....
BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....