BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Fick mens igår på bim dagen så hoppar över till december. Blev ingen bra födelsedagspresent till sambon..får hoppas på julklapp istället.
Lycka till alla ni som väntar på bim!
Har bim den 25 och väldigt regelbunden mens. Plötsligt började jag att blöda i lördags ! då kom det mkt blod och sen jätte lite söndag och måndag. Känner mig så förvirrad IOM att jag har massor av gravsymptom, det sticker och gör riktigt ont i ena bröstet, mår smått illa hela tiden, innan jag började blöda var även brösten riktigt spända och blodådrorna syntes väldigt bra, har smärta från ländryggen som går neri benen och det känner jag igen från mina förra graviditeten. Idag har jag även haft världens yrsel och blev riktigt dålig i magen igår och det håller fortfarande i sig.
Nu till frågan, tror ni att det kan vara nidblödning och tycker ni att jag borde göra ett test, har två Cb plus hemma men vill inte slösa på negativa test. :)?
Ännu ingen mens som hälsat på. Bim igår eller idag. Kändes som att den var på väg tidigare idag men ingen antydan till blod. Hoppas den håller sig borta nu!
Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?
ännu bättre resultat idag! :D Bim +1
Får man hoppa in såhär sent? :) Jag har BIM 29/11, funderar på att testa imorgonbitti dock :O ;P
Cykel dag 36. Hade BIM på cykeldag 32. Alltså BIM +4. Har fortfarande inte fått mens och inte testat heller, men tänkte testa om en stund. Har skickat bud att hämta hit gravtest. Borde jag testa idag?
Min man kommer isf att smälla av av lycka. :) Han var så ledsen vid missfallet.
Plussade på BIM - 3 Sist. Nu är jag ju på BIM +4. Skiljer ju 7 dagar på BIM-3 och BIM+4. Då borde det kunna ge positivt om jag är gravid... Med eftermiddagskisset.... Eller?