• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Yennie88
    Fia90 skrev 2015-11-24 13:21:44 följande:

Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?

Det ska ju kunna visa från BIM -4. Men personligen är jag för snål för att testa för tidigt. Tänker att de pengarna kan jag göra roligare saker med än att kissa på stickor dagarna i ända. Jag testar tidigast BIM +2.
  • Anonym (Hodej)

Igår testade jag och det tog inte två sekunder förrän den visade tydligt plus. Så nu ska vi alltså ha barn, lite svårt att ta in bara... Trodde inte det skulle gå så snabbt...

• Agnessa
    Hansson88 skrev 2015-11-24 15:15:34 följande:

Cykel dag 36. Hade BIM på cykeldag 32. Alltså BIM +4. Har fortfarande inte fått mens och inte testat heller, men tänkte testa om en stund. Har skickat bud att hämta hit gravtest. Borde jag testa idag?

Min man kommer isf att smälla av av lycka. :) Han var så ledsen vid missfallet.

Plussade på BIM - 3 Sist. Nu är jag ju på BIM +4. Skiljer ju 7 dagar på BIM-3 och BIM+4. Då borde det kunna ge positivt om jag är gravid... Med eftermiddagskisset.... Eller?

Vad spännande! Du får berätta vad testet visade :)
  • Babydreamer

Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.

• Fsake

Fick svagt plus på bim-4. Sen starkare och starkare :)

Fia90 skrev 2015-11-24 13:21:44 följande:

Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?

• Caligirl90
    Babydreamer skrev 2015-11-24 22:30:52 följande:

Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.

Så länge teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så är det positivt :) Äl under dagen eller imorgon!
  • Anonym (Kanske nr 5)

Bim -1 och negativt test idag. Ont i livmodern då och då då de strama åt. Tappen stängd än men känns kört för mig. Har alltid plussat lite svagt några dagar innan nu helt blankt. Så jag tackar för mig och inväntar väl mensen imorgon bitti.

• anna90
    eg90 skrev 2015-11-25 10:38:16 följande:

Idag kom mensen..
    f*n vad ont det gör Gråter

Lider med dig och tänker på dig! <3
Svar på tråden BIM november 2015