BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?
Igår testade jag och det tog inte två sekunder förrän den visade tydligt plus. Så nu ska vi alltså ha barn, lite svårt att ta in bara... Trodde inte det skulle gå så snabbt...
Cykel dag 36. Hade BIM på cykeldag 32. Alltså BIM +4. Har fortfarande inte fått mens och inte testat heller, men tänkte testa om en stund. Har skickat bud att hämta hit gravtest. Borde jag testa idag?
Min man kommer isf att smälla av av lycka. :) Han var så ledsen vid missfallet.
Plussade på BIM - 3 Sist. Nu är jag ju på BIM +4. Skiljer ju 7 dagar på BIM-3 och BIM+4. Då borde det kunna ge positivt om jag är gravid... Med eftermiddagskisset.... Eller?
Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.
Fick svagt plus på bim-4. Sen starkare och starkare :)
Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?
Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.
Bim -1 och negativt test idag. Ont i livmodern då och då då de strama åt. Tappen stängd än men känns kört för mig. Har alltid plussat lite svagt några dagar innan nu helt blankt. Så jag tackar för mig och inväntar väl mensen imorgon bitti.
Idag kom mensen..
f*n vad ont det gör
Idag kom mensen..
f*n vad ont det gör