• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Emmi0306

Vi plussade igår på det digitala! Jag fattar ingenting, mina spottings och det jag tog för pms betydde nidblödning och gravidsymtom! Vi är helt överlyckliga men också jätterädda att något ska gå fel. Nu håller vi alla tummar och tår för att vårat lilla risgryn vill stanna kvar! <3

• hangonasec
    Emmi0306 skrev 2015-11-25 11:30:32 följande:

Vi plussade igår på det digitala! Jag fattar ingenting, mina spottings och det jag tog för pms betydde nidblödning och gravidsymtom! Vi är helt överlyckliga men också jätterädda att något ska gå fel. Nu håller vi alla tummar och tår för att vårat lilla risgryn vill stanna kvar! <3

Grattis!
  • anna90
    Emmi0306 skrev 2015-11-25 11:30:32 följande:

Stort Grattis! :)
    Vilken dag var det, +1 BIM?
  • Miniflicka93

Har inte kunnat smälta att jag plussat. Inte riktigt trott på det. Va tvungen att testa igen och visst är de positivt! Nu kan jag äntligen börja tro att det är sant. Att jag faktiskt är gravid!

• hangonasec
    Miniflicka93 skrev 2015-11-25 12:42:06 följande:

Har inte kunnat smälta att jag plussat. Inte riktigt trott på det. Va tvungen att testa igen och visst är de positivt! Nu kan jag äntligen börja tro att det är sant. Att jag faktiskt är gravid!

Grattis!!
  • Yennie88

Jag hsr fortfarande inte fått besök av tant röd. Bim +1/+2 så det blir test imorgon på sambon födelsedag om den håller sig borta. Torrare än fnöske så det blir nog ingen mens idag skulle jag tro.

• Veli9090

Är på bim +5 idag och fortfarande ingen mens och inget plus, detta tär på mig mer än vad jag hade kunnat ana :( är så himla ledsen! Pratade med 1177 idag som sa att det med största sannolikhet har hoppat över ÄL denna månaden. Så jag går över till decembertråden! Lycka till alla

Svar på tråden BIM november 2015