BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Nu är vi inne i veckan som göra att man kan börja testa om några dagar. Känner inget direkt förutom lite mensvärk som kommer och går och det har det gjort sen ägglossningen. Blir det inget denna månad så kommer vi inte kunna försöka igen fören december vilket känns ganska surt. Men får hoppas på det bästa. När börjar ni testa ni som har BIM 1/11?
Jag är också testoman men denna gång tänker jag hålla mig till bim. Blir bara så besviken av negativa test..
Nu är vi inne i veckan som göra att man kan börja testa om några dagar. Känner inget direkt förutom lite mensvärk som kommer och går och det har det gjort sen ägglossningen. Blir det inget denna månad så kommer vi inte kunna försöka igen fören december vilket känns ganska surt. Men får hoppas på det bästa. När börjar ni testa ni som har BIM 1/11?
Haha, vad roligt att din sambo är så engagerad! ^^ min man är väl kanske som många andra, "vi får väl se vad som händer", "om du är så nojig varför testar du inte nu då?", "om det inte funkar denna gång så provar vi igen". Lol han har typ ingen koll på vad det är som händer i kroppen och när man kan testa osv trots att jag har berättat typ tusen gånger. :-P
Inatt drömde jag att jag att jag trodde att jag fick min mens och så vaknade jag till lite ytligt och sa till mig själv att det måste ha varit en nidblödning och somnade om. Haha gissa om jag var nervös när jag gick på toa imorse men det fanns inga blodspår efter nattens drömmar.
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Härligt! Verkar bli positivt ägglossningstest idag, äntligen! Typ fem-sex dagar senare än förväntat. Och oj vad vi ska ligga i nu <3
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Haha min sambo är lite så också. Samtidigt som han tror det blir negativt och tänker att vi ba försöker igen nästa månad, men endå får jag inte testa tidigare. Såå irriterande men skönt endå för då håller jag mig ju till Bim :D
Skönt att du inte vakna upp o drömmen var sann då :D jag har vaknat två gånger inatt o varit tvungen o kissa, samma igår natt. Fruktansvärt irriterande :D men kanske positivt också hehe