• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-25 15:44:03 följande:
    Det låter bra, vi får fortsätta peppa varandra jag märker ingenting i brösten men det kan ju komma senare. *hoppas* ^^
    Ja, spelar ju ingen roll hur mycket jag vill testa innan. kommer inte undan ens med en dag för sambon. Söndag blir det haha :D ja hoppas :D
  • strumpan123

Är på äl+5 och tiden går såå sakta.

Känner efter hela tiden i kroppen vilket säkert gör en skengravid :p

Har iaf haft molande värk men det brukar jag ha mellan äl och bim. Har mer ont i brösten än vanligt märkte jag när jag bar dottern idag, ena gör mer ont med strålande smärta som kommer ibland. Och i två dagar har jag haft extremt ont i nedre ryggen.

Tack för bilden! Letat som en tok på svar då jag fick konstiga flytningar idag men det är tydligen inte äl som är sen som jag var rädd för :)

• strumpan123

På vilken dag ska alla testa? Jag är testoman så jag har bunkrat upp med massa test men är lite osäker när jag ska börja...äl+7-8 kanske :p

• mkess
    strumpan123 skrev 2015-10-25 22:00:13 följande:

På vilken dag ska alla testa? Jag är testoman så jag har bunkrat upp med massa test men är lite osäker när jag ska börja...äl+7-8 kanske :p

Jag har beställt ett 50-pack gravtester och kommer förmodligen börja prick på äl+7. Vaddå tålamod?!
  • strumpan123
    mkess skrev 2015-10-25 22:32:03 följande:

Jag har beställt ett 50-pack gravtester och kommer förmodligen börja prick på äl+7. Vaddå tålamod?!

Hehe okej :) jag har ett 20 pack, två clearblue + och ett digitalt.

Jag har inge tålamod alls :p
  • Jempan85

Blinkande gubbe två dagar i rad nu! Bäst att den blir fast imorgon för det är sista testet, haha! Fler än jag som tycker tycker det är svårt att få ihop allt detta liggande? Helt slut nu efter dotterns ettårskalas idag, men det är ju bara på't igen..;)

• Veli9090

Jag har en fråga till er här inne. Har ÄL 7/11 och bim den 20/11.. Har fått en gyntid den 11/11, är detta något som kan påverka mina förutsättningar att bli gravid?

• Mammabertil

Nu närmar sig äl, har nog det nu i dagarna som kommer. Försökte få till det i kväll men gubben blev ju spänd eller fick prestations ångest pga han gärna vill ha barn. Men vi försöker i morgon bitti igen:) har börjat få äl flytningar och den där känslan att äl är på g :)

• Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-25 20:56:36 följande:

Ja, spelar ju ingen roll hur mycket jag vill testa innan. kommer inte undan ens med en dag för sambon. Söndag blir det haha :D ja hoppas :D

Haha, vad roligt att din sambo är så engagerad! ^^ min man är väl kanske som många andra, "vi får väl se vad som händer", "om du är så nojig varför testar du inte nu då?", "om det inte funkar denna gång så provar vi igen". Lol han har typ ingen koll på vad det är som händer i kroppen och när man kan testa osv trots att jag har berättat typ tusen gånger. :-P

Inatt drömde jag att jag att jag trodde att jag fick min mens och så vaknade jag till lite ytligt och sa till mig själv att det måste ha varit en nidblödning och somnade om. Haha gissa om jag var nervös när jag gick på toa imorse men det fanns inga blodspår efter nattens drömmar.
  • Emmi0306
    strumpan123 skrev 2015-10-25 22:00:13 följande:

Jag har bara köpt ett tvåpack clearblue digital så jag tänker väntar till absolut tidigast bim-4 även om väntan är jättejobbig! >< jag har bim 2/11 så det börjar ju närma sig snart!
Svar på tråden BIM november 2015