• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • strumpan123

så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P
  • sebbejonte
    strumpan123 skrev 2015-10-26 09:36:30 följande:

så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P

Jag ser ett streck :)
  • ineedcoffee

Ser också en skymt av ett streck!! ????????
  • ineedcoffee

Gjorde en tumme upp som blev en massa frågetecken. Förstår mig inte på den här appen alltså

• livias

Jag känner av min äl nu också. Men såklart ligger jag nerbäddad och sjuk... Men får väl gå ändå! :)

• livias

Ser ett streck! Hoppas på det bästa och att det blir starkare :) Grattis!
  • Symetrical
    strumpan123 skrev 2015-10-26 10:15:13 följande:

tog ett till :P

så dålig kamera men syns i verkligheten =))

Klockers ju! Grattis!
  • strumpan123
    Symetrical skrev 2015-10-26 10:34:47 följande:
    Klockers ju! Grattis!
    Tack! Vågar dock inte hoppas så mkt förrän efter bim och ett digitalt positivt :P

Helt galet ju, det ska ju inte gå att plussa så här fort som dom säger i testtråden. Har läst som en galning senaste dagarna och trodde aldrig det skulle bli positivt men jag är som jag är och testar ändå :P
    Har smygtestat i två dagar bara för att se att testen ser negativa ut innan och det gjorde dom :P
  • Vinja

Hej allihopa!

Tyvarr dok mensen upp med rage i helgen sa nu har jag hoppat in i denna trad fran Oktobertraden. Min BIM ar den 30e November, alltsa EVIGHETER bort, haha!

Nu haller jag tummarna for oss alla att det blir plus denna manad!

Svar på tråden BIM november 2015