BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P
så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P
Gjorde en tumme upp som blev en massa frågetecken. Förstår mig inte på den här appen alltså
Jag känner av min äl nu också. Men såklart ligger jag nerbäddad och sjuk... Men får väl gå ändå! :)
tog ett till :P
så dålig kamera men syns i verkligheten =))
tog ett till :P
så dålig kamera men syns i verkligheten =))
Hej allihopa!
Tyvarr dok mensen upp med rage i helgen sa nu har jag hoppat in i denna trad fran Oktobertraden. Min BIM ar den 30e November, alltsa EVIGHETER bort, haha!
Nu haller jag tummarna for oss alla att det blir plus denna manad!