BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Nu närmar sig äl, har nog det nu i dagarna som kommer. Försökte få till det i kväll men gubben blev ju spänd eller fick prestations ångest pga han gärna vill ha barn. Men vi försöker i morgon bitti igen:) har börjat få äl flytningar och den där känslan att äl är på g :)
Jag orkar inte med min kropp... jag skrev tidigare imorse att jag drömde att jag fick min mens och var så lättad när jag gick på toa nu på morgonen och jag inte kunde se några spår av tant röd. Tror ni inte att jag bara typ en timme senare går på toa igen och upptäcker till min fasa brunrosa flytningar!? Mens eller nid? Jag vill bara börja gråta... jag har 7 dagar kvar till bim men mensen är ju inte alltid punktlig och brukar ju smygstarta med lite bruna flytningar...
Jag är typ öm i brösten, men troligen är det för jag hela tiden klämmer och känner om jag är öm... Så dumt hihi
Jag kände igår och idag en konstig huvudvärk. Liksom yr och svullen i huvudet.
Ska testa på onsdag tror jag. BIM -5 har ju tidiga tester.
Nu närmar sig äl, har nog det nu i dagarna som kommer. Försökte få till det i kväll men gubben blev ju spänd eller fick prestations ångest pga han gärna vill ha barn. Men vi försöker i morgon bitti igen:) har börjat få äl flytningar och den där känslan att äl är på g :)
Nu är vi inne i veckan som göra att man kan börja testa om några dagar. Känner inget direkt förutom lite mensvärk som kommer och går och det har det gjort sen ägglossningen. Blir det inget denna månad så kommer vi inte kunna försöka igen fören december vilket känns ganska surt. Men får hoppas på det bästa. När börjar ni testa ni som har BIM 1/11?
Ooomg äl+6 och Jag fick svagt positivt imorse!!!! Rosa var det och inte grått som alltid på spök!! Mannen såg också och det är ett fint tecken :))
Går det inte att lägga upp bild från ipad eller iPhone?
Ooomg äl+6 och Jag fick svagt positivt imorse!!!! Rosa var det och inte grått som alltid på spök!! Mannen såg också och det är ett fint tecken :))
Underbart! Grattis!!!!
Men hallå jag är ju ÄL +6 ska jag våga kolla så också?