BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Tack! Vågar dock inte hoppas så mkt förrän efter bim och ett digitalt positivt :P
Helt galet ju, det ska ju inte gå att plussa så här fort som dom säger i testtråden. Har läst som en galning senaste dagarna och trodde aldrig det skulle bli positivt men jag är som jag är och testar ändå :P
Har smygtestat i två dagar bara för att se att testen ser negativa ut innan och det gjorde dom :P
Hej allihopa!
Tyvarr dok mensen upp med rage i helgen sa nu har jag hoppat in i denna trad fran Oktobertraden. Min BIM ar den 30e November, alltsa EVIGHETER bort, haha!
Nu haller jag tummarna for oss alla att det blir plus denna manad!
På vilken dag ska alla testa? Jag är testoman så jag har bunkrat upp med massa test men är lite osäker när jag ska börja...äl+7-8 kanske :p
Hejhej. Jag följde tråden BIM oktober, men det gick ju åt skogen, så nu hoppas vi framåt en månad och tar nya tag. Hade ÄL enligt sticka 22/10 så det får väl bli BIM 6/11 då. Tredje (och sista för min del) barnet!
Hej! Första försöket för oss och första barnet :) har äl 6 november och bim 20 november :)
Slutade med p-piller för tre månader sedan och haft regelbunden mens sen dess! Håller tummarna för alla här i tråden :)