BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Då börjar det bli ägglossningstider för mig, dom fertila dagar startar imorgon :D har varit iväg på jobb i 5 dagar 87 mil hemifrån så längtar massor efter sambon och barnen nu.
Ser fram emot en härlig vecka haha :P
Näe jag har sån konstig mensvärk sen i fredags och är "gråtig" typ hela helgen. ÄL i måndags. Så nu beställde jag sånna där tidiga tester. Får se om jag vågar använda de...
Någon annan som känner "mensvärk känsla" så här en vecka efter ÄL?
BIM 1/11
Hehe ja, helst vill man ju testa så fort de gåe men ska göra mitt bästa att hålla mig minst till 4 dagar före. Orkar endå inte hålla på o beställa hem nå testa tidigt grej :) hjärnan är inställd på ett minus men hjärtat vill ha ett plus, och hoppet blir starkare iomed att brösten är så öm. Är ovanligt för mig och kommer bara en dag innan äl annars.
Jag har "mensvärk" hela tiden denna månaden tydligen. Vet inte om jag har haft eller ska ha ÄL,kroppen är helkonstig. Så jag har egentligen ingen vidare koll på när jag har BIM. Går ändå efter appen tänkte jag med BIM 4/11, så jag har något riktmärke iaf :) men den här värken blir jag då inte klok på. Brukar ha lite vid ÄL, men inte såhär och under såhär lång tid, minst 1,5 v nu iaf.
Blir lite pepp av att vara med på listan! Min mens tog typ slut idag så antar att ägglossning sker till nästa helg någongång? Lite osäker på det där men får se hur det blir nu i november. Är så rädd för missfall dock så blir det grav nu i nov så kommer det bli med skräckblandad förtjusning. Längtar lite till nästa vecka dock :)
Vet inte riktigt om jag vågar hoppa in här. MF i sep, och även fast vi timade in det perfekt den här månaden så kom mensen iaf.
Har dessutom BIM i slutet på månaden och kan inte, fastän jag vill, glädjas åt andra som får plus..
Äsch, vet inte riktigt vad jag ville med det här. Allt känns bara så fruktansvärt hopplöst och orättvist just nu.
Vi är typ sämst. Men vi är i alla fall två om det.