BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Kastar mig in här efter några minuters orientering på sajten. Jag är just nu på BIM +2 men har varken plussat eller fått mens (testade igår med CB tidiga/digitala. Slutade med p-piller i slutet av september, fick mens 30/9 och är inställd på att det kanske tar ett tag innan ÄL kommer igång som den ska. Har dock testat med ÄL-stickor som gett svagt utslag fram till i tisdags, då de slutade ge utslag alls.
Det är lite lurigt eftersom jag inte har koll alls på min cykel. Försöker tänka att denna månad är till för att lära känna min kropp utan piller så att jag kan ha bättre koll framåt. En liten del av mig hoppas dock att jag testade för tidigt igår, även om jag vet att det skulle innebära att jag har en väldigt lång cykel. (I know, det är mycket troligare att jag bara inte riktigt vet när jag egentligen ska ha mens.) En annan del av mig vill ha mens nu med detsamma så att jag kan börja planera bättre denna gång ????.
Vi planerar för barn nr 1, jag är 29 år och bor i Mälardalen.
Mera flytningar idag, fortfarande bruna. Lite ömma bröst men ingen mensvärk. Är på äl +9 så ska fortfarande vara 5 dagar kvar till mens egentligen. Känns lite hopplöst faktisk, vågar inte riktigt tro att det är en nidblödning.
Määäääääh!
Fick en glad gubbe precis nu på äl testet! Men ingen i morse.. ?!? kan de verkligen stämma? Blev så jädrans glad!
Är på BIM-6 och ÄL+7 idag.
I förgår började brösten bli ömma, och det har ökat igår samt idag..
Känns som om jag har träningsvärk från brösten upp ut i armhålorna.. Va en pest att bära in kassarna idag när jag handlat... De är även ömma när jag känner på dom, även bröstvårtorna ömmar lite idag.. Lite "mensvärk" till och från som ligger och maler i bakgrunden har jag med...
Någon som känner igen sig?
Enligt de sidor jag läst bör man äl-testet efter 15 och gärna 2 ggr med några timmars mellanrum.
Määäääääh!
Fick en glad gubbe precis nu på äl testet! Men ingen i morse.. ?!? kan de verkligen stämma? Blev så jädrans glad!
Känns så himlarns bra att jag fick den där stegringen å glada gubben. Men ska jag ta ett nytt test imorgon också eller?