BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hej :) jag har en fråga.. Har äl tester från graviditets kollen. Hur funkar dom exakt? Ibland får jag bara ett streck och ibland kommer det ett starkt streck och ett svagt streck? Vad menas med det? Vet ju att strecken skall vara lika starka eller de vänstra starkare om jag har äl.. Funderar bara på vad de svaga strecket betyder? Någon som vet? :)
Hej. Jag är gärna med här. Jag har BIM 7 november.. hade ÄL 23 oktober. Jag och min partner fick bara till det t å gånger runt den perioden. Får hoppas att det var tillräckligt.
Jag vågar knappt känna efter nu.. Förra månaden trodde jag att jag var gravid då min mens va sen.. men fick många negativa graviditetstest.
Dem senaste dagarna har jag känt mig lite mysko. Halv illamående typ hela dagarna, moland värk i tjejmagen och idag kom det som växtvärk i ländryggen. Mycket klibbiga flytningar men det hade jag förra månaden oxå innan mensen kom.
Suck.. hehe.. testade mig igår med fick negativt.. inte bra att ha massa test liggande hemma.. blir dyrt nör man vill testa sig varje dag.
Hur mår ni andra?
Hej. Jag är gärna med här. Jag har BIM 7 november.. hade ÄL 23 oktober. Jag och min partner fick bara till det t å gånger runt den perioden. Får hoppas att det var tillräckligt.
Jag vågar knappt känna efter nu.. Förra månaden trodde jag att jag var gravid då min mens va sen.. men fick många negativa graviditetstest.
Dem senaste dagarna har jag känt mig lite mysko. Halv illamående typ hela dagarna, moland värk i tjejmagen och idag kom det som växtvärk i ländryggen. Mycket klibbiga flytningar men det hade jag förra månaden oxå innan mensen kom.
Suck.. hehe.. testade mig igår med fick negativt.. inte bra att ha massa test liggande hemma.. blir dyrt nör man vill testa sig varje dag.
Hur mår ni andra?
Jag har bil 5/11, och har även "mensvärk" samt något som känns som träningsvärk från bröstet till armhålan på båda sidorna.. hoppas hoppas :) varit perfekt julklapp till släkten :)
Ja verkligen. Var hos mina föräldrar idag och berättat att jag varit yrslig i några dagar och pappa utbrast du e gravid.. haha ja man kan ju verkligen hoppas.
När ska du testa dig?
Jag har såna test. Båda strecken ska vara lika starka då är man när eller har äl. Har en cykel på 27 dagar börjar testa dag 11 och har sista 3 månader sett stegring och haft starka streck dag 15 och 16. Testar efter 15 vi 17 och 22 på kvällen. Har läst att lh hormonet stegrar under dagen och ska inte testas på morgonurin. Lycka till
Hej :) jag har en fråga.. Har äl tester från graviditets kollen. Hur funkar dom exakt? Ibland får jag bara ett streck och ibland kommer det ett starkt streck och ett svagt streck? Vad menas med det? Vet ju att strecken skall vara lika starka eller de vänstra starkare om jag har äl.. Funderar bara på vad de svaga strecket betyder? Någon som vet? :)
Lika starkt som igår.. Kanske är äl senare än söndag?
Jag förstår precis hur du känner. Slutade också med p-piller i september men har inte fått mens sedan dess så jag går bara och hoppas att den ska komma så jag kan börja planera nästa. Har ingen aning när jag ska ha ägglossning.
trott mig känna grav-symtom men testat två gånger och negativt på båda. Vill inte börja att ta ÄL-stickor för det kommer ge min man prestationskrav. Får satsa på att ligga varannan dag istället i ett par månader...... ;)
Åh är så ledsen. Nu har jag haft små blödningar i 6 dagar! Beräknad BIM är 4/11, börjar tro att det inte blir ett plus denna månaden heller... Så jobbigt, detta är 4:e gången!!!