• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Cfmilla

Min kropp spökar med mig... Trodde jag fick mens, men det var ytterst lite rosa på pappret. Sedan dess bruna flytningar i ett par dagar. Någon mer som haft samma? Slutade med p-piller för en månadsedan ungefär.

• dundernina
    Cfmilla skrev 2015-11-01 13:04:45 följande:

Min kropp spökar med mig... Trodde jag fick mens, men det var ytterst lite rosa på pappret. Sedan dess bruna flytningar i ett par dagar. Någon mer som haft samma? Slutade med p-piller för en månadsedan ungefär.

Kan ju mycket väl vara en nidblödning.. brukar väl ske 7-14 dagar efter ÄL. Det är även då som kroppen börjar producera HCG hormonet som gör att vi får det där pluset på testet. Är du på BIM nu? Eller vilken dag på cykeln är du?

Har BIM på lördag och det känns som en evighet tills dess... suck..
  • Körsbärsblomma
    halo83 skrev 2015-11-01 12:36:40 följande:

Jag är på bim-4 och fick svagt streck idag :)

Har dock fått spök förut så vågar inte hoppas än.

Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)

Tänkte även kolla med er. Jag ser inga bilder här, vet någon vad det beror på?
  • Otit
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 13:44:35 följande:

Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)

Ingen mens för min del. Ska köpa test och testa imorgon tror jag. Om inte mensen hinner före då :))
  • happylife
    halo83 skrev 2015-11-01 14:00:56 följande:

Tog ett test till nu på em.. Streck på det med :)

Ser! Håller tummarna!!
  • S0ckert0ppen
    halo83 skrev 2015-11-01 14:00:56 följande:

Tog ett test till nu på em.. Streck på det med :)

Jag ser svaga streck, håller tummarna på plus!

Ta imorgon bitti med morgon urinen å se om det har stegrat.
  • S0ckert0ppen
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 13:44:35 följande:

Jag ser inte heller bilder med fl appen så jag går in på hemsidan via Google å då ser jag bilder.

Men störigt att inte appen funkar för det gjorde den förut för mig.
  • S0ckert0ppen

Ska enligt min app ha äl idag men har vanligtvis mkt molvärk vid äl å det har jag inte idag.. Ångrar mig lite att jag inte köpt äl stickor. Men vi kör på ifall att såklart!

• livias
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 11:05:45 följande:

Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)

Stort grattis!!
Svar på tråden BIM november 2015