Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

Jennska skrev 2015-12-22 18:57:27 följande:

Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D

Deal! Känns som att gränsen går vid nekros.
  • Symetrical
    My102 skrev 2015-12-23 00:30:26 följande:

Vaaaa? Det hade jag ingen aning om att det var grav symtom..blydgläpparna har jag hört men inget annat. Jag har rätt knepig hud i övrigt så det kan ju va de också, vill inte hoppas för mycket :)

Jag testade med CB plus i går kväll kring halv tio men visade ingenting. Tror isåfall jag var på ÄL+6, -+ någon dag. Jag har inte tempat eller tagit ÄL test så det är ren chansning egentligen, har oregelbunden mens. Men det är tisdagen förra veckan som jag senast hade hiskeligt ont i ägg stockarna. Det började Tors-fre veckan innan..

Jag ska ett test imorgon bitti, väldigt tidigt men OM det visar något så har jag möjlighet att ta kontakt med min läkare angående min levaxin dos innan storhelgerna. Jag är skraj att jag ska hamna i obalans om jag skulle vara gravid.

Andra "symtom" som jag känner av är nästäppa och att jag är varm, tussig helt enkelt, främst kvällstid, antigen förkylning på G eller nåt annat, började igår. Peppar peppar

Låter onekligen som att det kan vara något där, bara för tidigt för att ge utslag på gravtest.
  • Symetrical
    Aleeexa skrev 2015-12-23 06:28:01 följande:

Tydligare idag.., nu vågar tom. Jag hoppas! BIM -2.

Sa ju det. grattis!
  • Symetrical
    Ankissen skrev 2015-12-22 22:50:34 följande:

Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!

Åh, så spännande! Du måste uppdatera oss asap!

Verkar vara lite av en turdag idag gällande plussande.
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-23 07:57:35 följande:

Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..

Kommer det inte mer låter det som en klockren nidis i mina öron! Håller tummarna för dig!
  • Symetrical
    Rackamaja skrev 2015-12-23 10:06:32 följande:

Inte för mig. Testade precis med CB testa tidigt och fick toknegativt på BIM-1. Har även alla menssymptom (förutom ett rejält uppsving i tempen idag) men hänger kvar här till mensen faktiskt kommer. Vill önska alla lycka till och god jul!

En fråga till er som fått plus: Syntes det vertikala strecket på teststickan direkt, alltså samtidigt som det horisontella, eller dröjde det tills tiden "gått ut"?

Mitt syntes svagt efter nån minut, men sen blev det starkare och starkare. Såg du något streck efter att tiden gått ut, eller?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-23 09:57:31 följande:

Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..

Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu

Ofta är det dock så att själva blodet tar ett tag på sig att komma ut, så ibland har ägget fäst ytterligare någon dag tidigare och i dessa fall kan man plussa bra någon dag efter nidisen, ffa med extra känsliga test.
  • Symetrical
    Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:24:26 följande:

Ohh kunde inte hålla mig trots att jag är endast dag äl + 8 men det var en liiiiiten streck...men det kan lika gärna vara skugga!

Imorn blir det nytt test !

Bild!!!!
  • Symetrical

[quote=76148169][quote-nick]Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:36:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Nu såg jag bilden och ser absolut något svagt där. Du har inte någon närmre bild..?

Svar på tråden BIM-DECEMBER