BIM-DECEMBER
Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D
Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D
Vaaaa? Det hade jag ingen aning om att det var grav symtom..blydgläpparna har jag hört men inget annat. Jag har rätt knepig hud i övrigt så det kan ju va de också, vill inte hoppas för mycket :)
Jag testade med CB plus i går kväll kring halv tio men visade ingenting. Tror isåfall jag var på ÄL+6, -+ någon dag. Jag har inte tempat eller tagit ÄL test så det är ren chansning egentligen, har oregelbunden mens. Men det är tisdagen förra veckan som jag senast hade hiskeligt ont i ägg stockarna. Det började Tors-fre veckan innan..
Jag ska ett test imorgon bitti, väldigt tidigt men OM det visar något så har jag möjlighet att ta kontakt med min läkare angående min levaxin dos innan storhelgerna. Jag är skraj att jag ska hamna i obalans om jag skulle vara gravid.
Andra "symtom" som jag känner av är nästäppa och att jag är varm, tussig helt enkelt, främst kvällstid, antigen förkylning på G eller nåt annat, började igår. Peppar peppar
Ser ni plusset??
Tydligare idag.., nu vågar tom. Jag hoppas! BIM -2.
Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!
Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..
Inte för mig. Testade precis med CB testa tidigt och fick toknegativt på BIM-1. Har även alla menssymptom (förutom ett rejält uppsving i tempen idag) men hänger kvar här till mensen faktiskt kommer. Vill önska alla lycka till och god jul!
En fråga till er som fått plus: Syntes det vertikala strecket på teststickan direkt, alltså samtidigt som det horisontella, eller dröjde det tills tiden "gått ut"?
Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..
Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu
Ohh kunde inte hålla mig trots att jag är endast dag äl + 8 men det var en liiiiiten streck...men det kan lika gärna vara skugga!
Imorn blir det nytt test !
[quote=76148169][quote-nick]Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:36:43 följande:[/quote-nick][/quote]
Nu såg jag bilden och ser absolut något svagt där. Du har inte någon närmre bild..?