Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

[quote=76148180][quote-nick]NollÅtta skrev 2015-12-23 10:39:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Klockrent! Stort grattis! Älskar lloyds testa tidigt.

• Symetrical
    Vintern2015 skrev 2015-12-23 10:51:21 följande:

Jätte svagt!! Vet inte om ni kan se!

Jag ser definitivt! Kanske ett cb plus vore på sin plats på julaftonsmorgon..?!?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-23 10:50:52 följande:

Okej, det har inte kommit några mer färgade flytningar utan nu är det vanliga igen ? Vet inte hur jag ska tolka det. Dock tror jag ändå mensen är på väg bara att den kommer tidigare, har varit med om att den kommer tidigare förr

Hur ligger tempen då (om du nu har koll på den)?

Jag tror på nidis i alla fall.
  • Symetrical
    NollÅtta skrev 2015-12-23 10:57:01 följande:

Ja super-Loyds!  

Kände ju det där sticket i vänstra sidan på ÄL+4. Tänkte då att nuuu fäste ägget. Men sen har jag inte haft några symptom alls..jo det drar liiiite ibland precis där jag kände sticket.

Spännande! Vilken dag efter äl är du på?
  • Symetrical
    Rackamaja skrev 2015-12-23 11:51:39 följande:

Nej, tyvärr inte. Är mest nyfiken bara! :)

Hur känns det för dig nu när det gått ett litet tag sedan du fick ditt plus? Har du några symptom?

Har galet mycket symptom faktiskt. Nästan så jag undrar vart detta skall sluta! Är i princip konstant mer eller mindre illamående och yrslig. Måste äta minst varannan timme för att inte få blodsockerfall, samtidigt får jag knappt i mig nån mat så får bli små portioner. Har lite sura uppstötningar då och då och kan få som hjärtklappning ibland. Varit brutalt trött i snart en vecka nu, samt att brösten ilar och är ömma. Så. Det var nog allt.
  • Symetrical
    Testartest skrev 2015-12-23 13:50:13 följande:

Bim i måndags... ingen tant röd än...

Har du tagit något test än då?
  • Symetrical
    knutan83 skrev 2015-12-24 06:36:13 följande:

Fick ett plus idag! Shit, känns helt overkligt!

Åh, stort grattis och god jul!
  • Symetrical
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

sodapopinski skrev 2015-12-24 06:46:29 följande:

Jag ser ett streck! :)

Testade också idag på bim-4 och fick också ett svaaagt streck. Törs inte hoppas riktigt än :) förra månaden fick jag ett spökstreck som såg nästan likadant ut men det kom efter kanske 10 min. Det här kom inom tiden! Men eftersom jag blev så besviken då när det inte var något ska jag testa igen om ett par dagar innan jag räknar med något. Men håller tummarna hårt!

Ett försiktigt grattis till er båda två!
  • Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-24 08:52:16 följande:

Fick ett svagt litet plus idag! Även karln min såg det så är nog inte inbillning ;) wiiie! Kan inte riktigt fatta det! Får ta ett digitalt också sen.

Yaaay! Sa ju det, raring!!!!

Kan du inte lägga upp bild?
Svar på tråden BIM-DECEMBER