BIM-DECEMBER
Fick lite svagare streck idag trots att jag sov längre, dvs inte kissat på ca 10 h. Sjätte dagen med blinkande smiley. Åååååh :(
Fick lite svagare streck idag trots att jag sov längre, dvs inte kissat på ca 10 h. Sjätte dagen med blinkande smiley. Åååååh :(
En fundering. Om man får missfall. Syns det som gravid på sticka då? Hur länge?
Har inte använt test med blinkande smiley, utan det med bara ring.
Tack för ditt tips, supergulligt! Tempa blir nog nästa steg för mig, känns som man kanske kan lära känna sin kropp lite bättre då. På något sätt har jag känt mig så tom när ägglossningstesterna inte visar något utslag- allt vad bebis heter känns långt borta då samtidigt som man börjar fundera kring om något är fel :(
Sabiina och Fian88
Alltså först kom det två små små droppar i trosan, det andra hann jag ta på vägen så det kom aldrig i trosan. Först var det rosa slemmigt och segt. Men nu har det tilltagit o ser mer ut som mens Jag har tre barn sen innan och har aldrig haft någon nidblödning tidigare, min mens har heller aldrig varit "före sin tid". Jag har alltid haft oregelbunden mens med långt emellan så att den skulle komma såhär tidigt gör mig helförvirrad. Detta är isf andra gången jag har mens sen sin fl av sonen som är 18 mån. Ja jag ammar honom ff på natten.men inte kan en nidblödning vara så lång och riklig? De flesta har ju bara ett par droppar?!
Hej!
Jag hade tänkt ta upp med gyn idag ang letrozol behandling då jag inte svarar på pegotime och att den bara tunnar ut min livmoderslemhinna.
Hur tycker du att den har fungerat för dig? Har cyklerna blivit kortare?
Åttonde dagen med blinkande smiley. Strecken har ökat hela tiden. Grabiditetskollens ägglossningstest har också ökat markant, från knappt synliga streck till detta. Så nu hoppas jag ändå på att ÄL kanske är i antågande. Hoppas ni med mig?
Nu har jag varit till gyn för kontroll! Hade en jättefin slemhinna på 9mm som dessutom var 3 skiktig! Hon kunde också se att jag haft ägglossning. Helt fantastiskt! :) jag känner av en kraftig värk och hade ju positivt på stickorna igår.
Nu är det bara att köra på och hoppas på det bästa! Annars blir det stimulering med letrozol nästa cykel.
Om man har Äl-sekret fyra dagar, varav de två första har man smärtor, så vilken dag är själva ÄL på då? Ingen vet väl säkert då jag inte gjorde test men kan man gissa?
Pms-humöret är här så är 100 procent säker att mensen kommer..bara att invänta mensen som borde komma torsdag-lördag....