Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

NooneBird skrev 2015-12-15 18:35:23 följande:
    Ja det skulle just vara typiskt att få till det nu när vi ska få hjälp! Jag är glad över att ha en plan, jag och läkaren är dessutom helt inne på samma spår vilket är jätteskönt!

Grattis till ditt plus!
    Gud, så skönt! Betyder sååå mycket. :)
    Tack skall du ha! tog sig på andra letrozolkuren.
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2015-12-15 18:23:37 följande:

Var nog bara ljuset på närbilden som lurades när kameran skymde. Här är tydligare

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

• Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 19:51:47 följande:

jag har bim den 21 december 

Men då är det ju hur tidigt som helst! Känns absolut inte kört då.
  • Symetrical
    glittersol skrev 2015-12-15 20:09:38 följande:

Hmm kanske kanske kanske ses ngt men svårt att veta om det är något där! När har du bim?

Det är inte mitt test, utan längtar88. Hon tycker inte att det syns något, men envisa jag tycker ändå det. Hon borde dock vara på minst äl +12, så kanske borde varit tydligare by now isf..!?
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 20:15:38 följande:

de här med bebis verkstan är så nytt för mig när tycker du man ska testa :)

Äl +10 kan många få svagt positivt. Dvs typ bim -4 för de flesta.
  • Symetrical
    pärlsnäcka skrev 2015-12-15 20:27:03 följande:

Tack det var svar på min fråga också ;)

Så om jag har ÄL nu, 10 dar till Jul så borde jag veta på jul & nyår om jag kan dricka alkohol ;)

Med största sannolikhet, ja. Dock inte alla som får plus så tidigt, men om du köper ett extra känsligt test (som mäter från 10mIU) är det störst chans att se om det finns något där.
  • Symetrical
    Fian88 skrev 2015-12-16 06:52:42 följande:

Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)

Ser absolut nåt! Åååh, hoppas så för dig!
  • Symetrical
    pärlsnäcka skrev 2015-12-16 09:21:36 följande:

Gick in på ClearBlue för att finna 10mlU men stod inget. Deras digitala borde väl vara bra för ÄL +10 till ÄL +14. Apotea.se 159kr för 2st CB digitala. Fraktfritt. Finns det billigare hemsidor med CB? ;) vad tokig man blir på detta.. Helt plötsligt blev det långt till jul! Tur att jag ska jobba alla dagar så att jag tänker på annat.. :) Tack för svaren kram

Nej, cb har inget som mäter från mindre än 25 mIU, men dessa finns exv. De mäter dock från 5(!!!) mIU, så varning för spökstreck!
  • Symetrical

Ser tydligt på översta!

HCS skrev 2015-12-16 09:54:31 följande:

Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.

Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.

Gårdagens finns på bloggen kommer inte ihåg om jag lade upp båda testen här igår.:)

Svar på tråden BIM-DECEMBER