Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Åh, så kul! Äntligen! Är så himla glad för din skull.

Var det fjärde försöket nu efter ditt MA?
  • Symetrical
    Ankissen skrev 2015-12-28 09:54:36 följande:

Fortfarande ingen mens, bim igår.

Gud så spännande! När blir det test då?
  • Symetrical
    Veli9090 skrev 2015-12-28 09:58:11 följande:

God morgon.

Idag tog jag ett test som visade två streck, men det strecket som visar att man är gravid är åt fel håll?!? Har detta hänt någon mer? Använder mig av testlagrets stickor!

Verkar vara fel på testet. Ta ett nytt, är mitt råd.
  • Symetrical
    lilla gumman 85 skrev 2015-12-28 11:17:55 följande:

Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.

Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?

Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.

Jag kände ganska mycket hela tiden, men tyckte att det påminde väl mycket om pms, så vart lite chockad när jag plussade. Enda skillnaden mot vanlig pms var att brösten gjorde brutalt ont konstant från bara typ äl +4 och det gör de fortfarande.
  • Symetrical
    lilla gumman 85 skrev 2015-12-28 13:30:08 följande:

Jag har känt lite molande värk varje dag + extremt trött + yrsel + lätt till tårar för ingenting och svullen mage.

Brösten känner jag inget i och har inte gjort det vid mina tidigare graviditeter heller för den delen.

Men idag känns det typ inget alls i magen och den känns inte lika svullen längre.

Borde vara i v 4+2 om jag nu skulle vara gravid. Får testa på torsdag igen och se om man får dricka champagne vid tolvslaget eller inte.

Bra plan! Håll oss uppdaterade.
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-29 11:52:59 följande:

Jaha , min mens verkar ha gjort uppehåll då jag bara fick en liten blödning i förrgår kväll. Imorse när jag vakna var det ingenting och inte kommit något sen dess?

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-29 22:11:16 följande:

Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags

Spännande! Drick inte så mycket under dagen då, så lär du säkert få ett trovärdigt svar på gravtestet i eftermiddag.
  • Symetrical
    Veli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

Solklart plus! Stort grattis!
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-30 16:57:57 följande:

Ja vi får se om jag hinner ta idag, fyll fart med fika och leka värd här hemma. Kanake blir imorgon bitti istället. Men uppdaterar så fort jag vet :)

Spännande!!!!
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-30 19:32:24 följande:

Det var ett plus som lurade bakom den knasiga mensen :D

Visste väl det! Stort grattis!
  • Symetrical
    Beebii skrev 2015-12-30 21:43:57 följande:

Blir så glad åt alla er som fått plus!

Idag fick jag lite rosa på pappret en gång när jag torkade.... :-/ blir lite sned då det kansle är mensen på g? Dock är det ca 5dagar kvar till mens...

Har haft väldigt ont, molande i tjejmagen samt lätt illamående då och då på dagarna. .. blä. .. jaja imorgon testar jag frågan är då om jag ska ta det digitala eller en enkel sticka och spara den digitala till bim dagen?

Jag hade tagit billig sticka först och hade den visat nåt kanske jag tagit cb i samma urin. Så gjorde jag den här gången.
  • Symetrical
    pärlsnäcka skrev 2015-12-31 07:26:56 följande:

Ingen mensvärk men huvudvärk och humörsvängningar i 2 dagar..

Dock vaknade jag nu på nyårsafton med både mensvärk och riklig blödning så ett graviditetstest känns lönlöst.

- Har en fråga, ska jag räkna denna dagen som mensens första dag eller för tre dagar sedan då de brun/röda små skvättarna kom? Det brukar oftast ta några dagar för min mens att blöda på ordentligt. Vet bara inte hur jag ska räkna :)

Tack för svar :) :)

Om jag förstått det rätt skall man räkna första dagen som man behöver nån form av skydd som mensens första dag, dvs inte om man bara får lite spottings efter toabesök eller liknande.
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-31 12:56:21 följande:

hej på er här är morgon testet 

Absolut svagt positivt. Grattis!
Svar på tråden BIM-DECEMBER