BIM-DECEMBER
Fint streck där! Grattis igen!:)
[quote=76123493][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-16 09:28:02 följande:[/quote-nick]
Tack raring! :-*
Ser fram emot ditt cb imorgon!
Fint streck där! Grattis igen!:)
[quote=76123493][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-16 09:28:02 följande:[/quote-nick]
Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
Lycka till alla!:)
Idag när jag satt i soffan så fick jag VÄRSTA knivhugget på höger sida i tjejmagen som strålade upp mot revbenen/ryggen. Tvingades luta mig åt sidan för att det inte skulle göra svinont, nästan svartnade för ögonen. Hade ÄL i tors/fre förra veckan och BIM 24/12. Någon som vet vad det kan ha varit för smärta???
Ja jag funderar också på det (hoppas som tusan). Har aldrig någonsin haft en sådan smärta. Men kan man verkligen känna när det fäster?
Ja alltså jag vet inte om det är just det eller om det bara är något annat, kanske något som händer i livmodern. Ingen aning, men jag har som sagt aldrig känt dem känslan förut :p
efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!
Nu var det länge sen jag skrev men jag läser varje dag! Jag hade bim igår enligt periodtracker och idag enligt natural cycles (men jag tempar inte längre, den går på gammal statistik). Jag har inga gravtest hemma, däremot ett digitalt äl-test.
Jag har läst tidigare att graviditet kan ge utslag även på äl-test, är det möjligt att det syns på ett digitalt? Någon som vet? :)
Bim idag, testade först med apoteketes test. Tyckte mig ana ettväldigt svagt positivt test. Så testade med cb digital. Inte gravid. Suck. Bara att invänta mensen då...
Ni som testat positivt med cb digitalt grav-test, hur länge visar displayen svaret? Har BIM 24 el 25 och tänkte isf testa på julaftonsmorgonen, och om det är positivt, slå in det i ett litet paket och ge till min kärlek.
Okej, och nu kommer följdfrågan ;P Har man bara tur om det råkar visa? Fick bara en rund ring imorse, borde jag ge upp eller ska jag hålla hoppet uppe?
Förresten, måste man kissa i en plastbägare? Jag tog en plåt/metall-burk imorse, någon som vet om det finns något i det materialet som kan försvåra?