• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2015-12-15 17:59:59 följande:

Ni kan ta bort mig från listan. Äl +14 och såhär är testet. Grattis till er som lyckats. Och oss andra: nytt år nya tag!

Inbillar jag mig bara en svag skugga där..? Hur ser det ut på riktigt? Du har ingen bättre bild?
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2015-12-15 18:08:28 följande:

Inbillar jag mig bara en svag skugga där..? Hur ser det ut på riktigt? Du har ingen bättre bild?

Var nog bara ljuset på närbilden som lurades när kameran skymde. Här är tydligare

• happylife
    bamboobaby skrev 2015-12-15 17:28:10 följande:

BIM+11 eller menade du ÄL + 11?

Tog ett i dag på BIM+3/4 och det var neg men om du fick ett svagare på BIM+11 finns det hopp :)

Men Gud förlåt! Äl+11 ska det stå såklart!!! :)
  • NooneBird
    Symetrical skrev 2015-12-14 17:48:45 följande:
    Så skönt att sllt såg bra ut och att du fått letrozol nu till nästa cykel, som en backup-plan!

Själv vart jag gravid just cykeln innan jag skulle börja med dem. Ledde dock till tidigt MF, men känns typiskt att det tar sig just när man har en plan b.
    Ja det skulle just vara typiskt att få till det nu när vi ska få hjälp! Jag är glad över att ha en plan, jag och läkaren är dessutom helt inne på samma spår vilket är jätteskönt!

Grattis till ditt plus!
  • bamboobaby
    happylife skrev 2015-12-15 18:35:11 följande:
    Men Gud förlåt! Äl+11 ska det stå såklart!!! :)
    Neeej :) Jag greppar efter halmstrån här :)
  • Beebii

Längtar88 du har inget digitalt test? Tycker på jag ser på första bilden... hmm har för dåliga ögon för att se på de andra bilderna. är ändå inte helt övertygad.... :-/

Längtar88 skrev 2015-12-15 17:59:59 följande:

Ni kan ta bort mig från listan. Äl +14 och såhär är testet. Grattis till er som lyckats. Och oss andra: nytt år nya tag!

• Längtar88
    Beebii skrev 2015-12-15 18:55:24 följande:

Längtar88 du har inget digitalt test? Tycker på jag ser på första bilden... hmm har för dåliga ögon för att se på de andra bilderna. är ändå inte helt övertygad.... :-/

Nej jag har inte de. Tror fortfarande inte att de är ett plus. Ser varken på första eller de andra bilderna. Inte ens innan jag laddar upp här. Och på äl +14 borde de vara tydligt om de var nått.... tyvärr
  • babytjejen

Värre pmshumör än någonsin så väntar på att mensen ska komma med buller o bång på fredag el lördag :(

• rebeccaj

Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..

• mininiss

hej alla!

jag gjorde ett gravtest idag och fick upp 2 streck men en av dom va grå har någon fått det så?